افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بادامکی: چرا همه به دنبال تمدید قرارداد پرسپولیسی ها هستند/ پیشنهادی به تراکتورسازی ندادیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 264019
بادامکی: چرا همه به دنبال تمدید قرارداد پرسپولیسی ها هستند/ پیشنهادی به تراکتورسازی ندادیم – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: برایم جالب است بدانم چرا همه به این فکر می کنند که آیا بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید می کنند یا خیر؟ حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار این تیم مقابل هواداران تهرانی گفت: دو تیم نمایش خوبی داشتند و به […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: برایم جالب است بدانم چرا همه به این فکر می کنند که آیا بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید می کنند یا خیر؟

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار این تیم مقابل هواداران تهرانی گفت: دو تیم نمایش خوبی داشتند و به نظر من یکی از زیباترین دیدارهای این فصل لیگ بود. . خدا را شکر در نهایت موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند و حیاتی این بازی را کسب کنیم. با اینکه فکر می کردم در این مسابقه برد و گل های بیشتری راحت تر است، اما اینطور نبود. امیدواریم پیشرفت خوب تیم تا پایان فصل ادامه داشته باشد و به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اوستون اورنوف و گئورگی گلسیانی از ایران رفتند، گفت: با توجه به اینکه مسابقات حذفی جام حذفی در پیش است، طبق نظر کادرفنی تمرینات به مدت 48 ساعت تعطیل شد. از آن زمان این دو بازیکن برای انجام امور شخصی به کشورشان بازگشتند و به زودی برای شرکت در تمرینات به ایران بازخواهند گشت.

معاون ورزشی باشگاه درباره روند تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اظهار کرد: من علاقه دارم بدانم چرا این سوال در تیم های دیگر مطرح نمی شود و همه به این موضوع نگاه می کنند که آیا بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید می کنند یا خیر؟ . مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شده و انشاالله پس از توافقات نهایی به زودی قرارداد این بازیکنان تمدید خواهد شد.

باداماکی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ریکاردو آلوز ستاره تراکتورسازی گفت: این موضوع صحت ندارد. سه هفته حساس پیش رو داریم و تمام توجه باشگاه و اعضای تیم روی موفقیت پرسپولیس در این فصل است.

وی در خصوص عملکرد اسمار ویرا در پرسپولیس گفت: از زمانی که او مدیریت این تیم را برعهده گرفت این تیم نتایج خوبی کسب کرده و روند مثبتی داشته است. مذاکراتی بین این مربی و باشگاه در خصوص تمدید قرارداد انجام شده که انشاالله به زودی انجام خواهد شد.

بادامکی درباره مطالبات یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات هنوز مطالبات گل محمدی پرداخت نشده است. باشگاه در تلاش است مطالبات خود را به زودی پرداخت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)