افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

نامه سازمان لیگ به باشگاه ها؛ صدور بیانیه ممنوع!

  • کد خبر : 26391

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه ها شد. محمدرضا کیشوری فرد با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه ها شد. متن […]

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه ها شد.

محمدرضا کیشوری فرد با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه ها شد.

متن نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

با توجه به مصوبات جلسات هماهنگی دستگاه های محترم قضایی فدراسیون فوتبال با ریاست محترم فدراسیون و سازمان لیگ و با توجه به اینکه هرگونه ادعای حقوق باشگاه ها بر اساس اساسنامه و دستورالعمل باید درخواست رسیدگی از طریق مراجع ذیصلاح در این سازمان و فدراسیون فوتبال شد و متاسفانه در فصل گذشته باشگاه ها در موارد اجرایی، داوری و غیره از طریق بیانیه و از طریق رسانه های جمعی و عمومی اعتراض می کردند.

اما با توجه به اینکه این روال «انتشار بیانیه» با شروع فصل نقل و انتقالات از سوی برخی باشگاه ها ادامه یافته است، به گفته کمیته های مستقل قضایی فدراسیون، هرگونه اعتراض باشگاه ها در تمامی موارد باید به سازمان ارجاع شود. لیگ از طریق بالاترین مقام باشگاه، “مدیر عامل”. برای بررسی ارسال کنید.

از سوی دیگر تاکید مراجع قضایی مستقل فدراسیون بر این است که هرگونه حق باشگاه ها در چارچوب مقررات و اساسنامه تنها با درخواست مدیرکل با ارائه دلایل و مستندات معتبر قابل رسیدگی و پیگیری است. در این راستا ارسال بیانیه و مصاحبه خارج از مقررات و اساسنامه فدراسیون فوتبال می باشد، انتظار می رود مدیران محترم باشگاه ها به منظور جلوگیری از عواقب نامطلوب حقوقی، اجتماعی و قضایی به کلیه عوامل و کارگران تحت پوشش اتهام آنها آدرس، بر اهمیت رعایت دستورات انضباطی و قضایی تاکید و مراتب را به اطلاع عوامل مربوطه فنی، ورزشی، نظارتی، مدیریتی و سایر اعضاء باشگاه می رساند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)