افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

پایان همکاری پرسپولیس و پریرا

  • کد خبر : 26331

بازیکن برزیلی فصل گذشته شیرهای سرخ ایران قرارداد سال دوم خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و برای پایان همکاری قرارداد امضا کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر مذاکرات خوبی بین این باشگاه، لئاندرو پریرا و وکیلش انجام شده است. باشگاه از ابتدا تلاش کرد تا بحث ها را صادقانه پیش […]

بازیکن برزیلی فصل گذشته شیرهای سرخ ایران قرارداد سال دوم خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و برای پایان همکاری قرارداد امضا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر مذاکرات خوبی بین این باشگاه، لئاندرو پریرا و وکیلش انجام شده است. باشگاه از ابتدا تلاش کرد تا بحث ها را صادقانه پیش ببرد و در این میان رویکرد مثبت و ارزشمند پریرا و نماینده اش کمک زیادی به پیشرفت کار کرد تا موفقیت خوبی برای پرسپولیس در این زمینه به ارمغان بیاورد و شاهد جدایی از این تیم نباشیم. درگیری های حقوقی

توافق دوجانبه برای فسخ قرارداد امروز نهایی شد و ساعتی پیش قرارداد امضا شد. بر اساس این قرارداد، پریرا از قرارداد سال دوم و حقوق مربوط به آن چشم پوشی کرد و با تعهد باشگاه مبنی بر پرداخت مابقی حقوق او از قرارداد فصل گذشته، قرارداد فسخ قرارداد را امضا کرد. در این قرارداد برای پرداخت اعتبارات آنها نیز مدتی تعیین شد.

در نتیجه دو طرف به همکاری خود پایان دادند. نام پریرا اکنون به عنوان یکی از بازیکنان خارجی قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران با پرسپولیس ثبت شده است.

برای او در فوتبالش آرزوی موفقیت داریم.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)