افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

واگذاری 184 تراکتور به کمیته امداد خوزستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 26328
واگذاری 184 تراکتور به کمیته امداد خوزستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی فیروزآبادی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تحویل 84 دستگاه تراکتور به مشمولان کمیته امداد خوزستان اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد ارائه ابزار کار به کارجویان و تحویل تراکتور است. . به ذی نفعان فعال در حوزه کشاورزی نیز در همین راستا صورت گرفت. وی با اشاره […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی فیروزآبادی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تحویل 84 دستگاه تراکتور به مشمولان کمیته امداد خوزستان اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد ارائه ابزار کار به کارجویان و تحویل تراکتور است. . به ذی نفعان فعال در حوزه کشاورزی نیز در همین راستا صورت گرفت.

وی با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی گفت: بانک های عامل برای هر تراکتور سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند.

معاون اشتغال و خوداتکایی کمیته امداد کشور اضافه کرد: مبلغ مورد نظر از سوی اداره اشتغال امداد و منابع بانکی تامین و در قالب خدمت قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده و مابقی مبلغ است. سهم متقاضی

فیروزآبادی بیان کرد: این تعداد تراکتور بر اساس تفاهم نامه منعقده با شرکت تراکتورسازی تبریز به متقاضیان و فرزندان آنها تحویل داده شده است.

وی گفت: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مشمولان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی خوزستان انجام می شود.

معاون اشتغال و خوداتکایی کمیته امداد کشور تصریح کرد: تثبیت طرح های اشتغال روستایی، توسعه و رونق طرح های کشاورزی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها از اهداف اصلی پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به روستائیان در این نهاد است. .

فیروزآبادی بیان کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی اشتغال از سال 1401 کمیته امداد با ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال، مسئولیت ایجاد اشتغال برای اقشار کم درآمد را بر عهده گرفت.

وی به سرانه تسهیلات اشتغال اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به افزایش تکلیف اشتغال زایی، سرانه 100 میلیون تومانی تعیین شده است که امیدواریم با کمک استان بتوانیم این میزان اعتبار را برای برخی مشاغل افزایش دهیم. . . زمینه.

فیروزآبادی با بیان اینکه کمیته امداد در سال گذشته حدود 420 هزار شغل ایجاد کرد، افزود: امسال با افزایش 40 درصدی اعتبار اشتغال حدود 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شد که گام بزرگی است. برای حل چالش کارگری این گروه های ذینفع.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: سال گذشته 420 هزار فرصت شغلی برای متقاضیان کشوری با پرداخت تسهیلات به مبلغ 250 میلیارد ریال ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته امداد در سال گذشته 30 هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 14.3 میلیارد ریال در خوزستان ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.