افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

انتقاد آردوینو از سیستم ریپل به خاطر ایجاد نگرانی در مورد تتر

  • کد خبر : 263050
انتقاد آردوینو از سیستم ریپل به خاطر ایجاد نگرانی در مورد تتر

آخرینا در فضای ارزهای دیجیتال، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، سیستم ریپل، اظهارات قابل‌توجهی در مورد هدف احتمالی تتر (USDT) توسط دولت ایالات متحده ارائه شده است. گارلینگ هاوس در کلاس جهانی پادکست که توسط کریس واسکوئز (Chris Vasquez) میزبانی میشد، بیان می کند که هدف بعدی دولت ایالات متحده در فضای کریپتو تتر (USDT) […]

آخرینا در فضای ارزهای دیجیتال، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، سیستم ریپل، اظهارات قابل‌توجهی در مورد هدف احتمالی تتر (USDT) توسط دولت ایالات متحده ارائه شده است. گارلینگ هاوس در کلاس جهانی پادکست که توسط کریس واسکوئز (Chris Vasquez) میزبانی میشد، بیان می کند که هدف بعدی دولت ایالات متحده در فضای کریپتو تتر (USDT) خواهد بود. این اتفاق می‌تواند اکوسیستم کریپتو را به شدت مختل کند.

در این سرزمین همه برنده اند!

به گزارش اسمارتک نیوز، ادعای گارلینگ هاوس بر روی استیبل کوین ها، به ویژه قانون قانون اساسی دارد. او بر مهم تر در اکوسیستم کریپتو تاکید و در عین حال نامعلوم بودن پیامدهای احتمالی احتمالی قانون‌گذاران علیه آن را بیان کرد. این دیدگاه با قانون‌های مهم درمورد استیبل‌کوین‌ها و تأثیر آنها بر بازار کریپتو بی‌ربط نیست.

گارلینگ‌هاوس در پادکست World Class - منبع: یوتوبگارلینگ‌هاوس در پادکست World Class - منبع: یوتوب
گارلینگ‌هاوس در پادکست World Class – منبع: یوتوب

این اظهارات از سوی گارلینگ هاوس در حالی بیان می شود که ریپل آماده راه اندازی استیبل کوین خود در سال جاری است. اظهار نظر او در چنین زمانی، سوالاتی را در مورد موقعیت استراتژیک ریپل در چشم انداز استیبل‌کوین‌ها، به ویژه با توجه به بخش مهم بازار تتر ایجاد می‌کند.

واکنش تند پائولو آردوینو

با این حال، پائولو آردوینو (پائولو آردوینو)، مدیر عامل تتر، به سرعت به نظرات گارلینگ‌هاوس پاسخ داد و اعتبار آنها را زیر سوال برد. وی در توییتی نسبتا بلندی انگیزه‌های پنهانی را دلیل این اظهارات مطرح کرد.

برنامه‌ای که می‌دانیم، ریپل در حال حاضر آماده شدن برای عرفه استیبل کوین خود احتمالا تا ماه ژوئن است. نظرات گارلينگ هاوس عليه تتر تنها چند هفته قبل از عرضه شده است. بنابراین، این شک و نگرانی را ایجاد می‌کند که آیا رئیس‌جمهور ریپل در تلاش برای خود در رقابتی پایدار استیبل کوین‌ها در جایی باز است؟

آردوینو به گارلینگ هاوس انتقاد کرد و گفت که او در حال گسترش FUD قبل از راه‌اندازی استیبل کوین ریپل است.
وی همچنین سازنده ریپل را یک مدیر عامل ناآگاه خطاب کرد و در عین حال جزئیات را در مورد انطباق تتر با قوانین توضیح داد.

همچنین، آردوینو نگرانی‌هایی را در مورد اعتبار اظهارات گارلینگ، به ویژه با توجه به تحقیقات دولت در حال انجام توسط کمیسیون بورس و نظر بهادار (SEC) در عملکرد شرکت ریپل بدون نام بردن از آن‌ها مطرح می‌کند.

توییت آردوینوتوییت آردوینو
منبع: ایکس

به طور خلاصه گارلینگهاوس بر نامعلوم بودن آینده تتر تتر، در حالی که آن را بررسی می‌کند، در پاسخ به آردوینو قانون بر روی تتر، به قوانین و ایمنی در اکوسیستم ارزهای دیجیتالی می‌شود.

میهن بلوکچین



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-13 14:43:35

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.