افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

جدیدترین فرش مدرن / دیگر زمان فرش های گلدار نیست، اکنون فقط فرش های مینیمالیست مانند اینها بسیار شیک هستند

  • کد خبر : 262979
جدیدترین فرش مدرن / دیگر زمان فرش های گلدار نیست، اکنون فقط فرش های مینیمالیست مانند اینها بسیار شیک هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- رسیدن به یک دکوراسیون خوب و منسجم مستلزم یک سری کار سخت است که کار افراد تنبل نیست زیرا برای این کار باید انگیزه ای داشته باشید که بر این اساس تلاش خود را افزایش دهید و البته این کار سختی است. . خصلت خودش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- رسیدن به یک دکوراسیون خوب و منسجم مستلزم یک سری کار سخت است که کار افراد تنبل نیست زیرا برای این کار باید انگیزه ای داشته باشید که بر این اساس تلاش خود را افزایش دهید و البته این کار سختی است. . خصلت خودش را دارد و به همین دلیل تنبل ها آن را نادیده می گیرند و با گفتن جملاتی مثل دکوراسیون ما خوب است، مزه اش چیست یا کی می خواهد بیاید خانه ما و هزاران حرف از این قبیل، خودشان را قانع می کنند که وجود دارد. بدون نیاز به به روز رسانی و بهبود طرح. اگرچه نمی دانند که با دکوراسیون ابتدایی حتی می توانند فضای خود را بزرگتر نشان دهند. به عنوان مثال، با یادگیری نحوه قرار دادن فرش برای بزرگتر نشان دادن خانه، می توانید خانه را بزرگتر نشان دهید. خانه شما فقط با این وسیله بسیار شیک و راحت به نظر می رسد.

اکنون این سری از مقالات خود را به فرش و نحوه قرار دادن و انتخاب آن اختصاص داده ایم، زیرا این قطعه بسیار به چشم می آید پس باید طرح صحیح آن را یاد بگیرید و اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. البته باید توجه داشته باشید که سبک دکوراسیون شما در انتخاب فرش بسیار مهم است، مثلا اگر دکوراسیون شما کلاسیک است باید فرش های کلاسیک جدید را انتخاب کنید تا هارمونی و هارمونی ایجاد کرده باشید. در دکوراسیون، زیرا مربوط به سال گذشته است. گفتن «کبوتر» با «کبوتر» و «باز» با «باز» به همین دلیل دکور کلاسیک فرش کلاسیک می خواهد. اما از طرفی اگر دکوراسیون شما مدرن است باید به سراغ فرش مدرن بروید. در این مقاله تعدادی از جدیدترین فرش های مدرن را به شما نشان می دهیم و اطلاعاتی در مورد این مدل فرش به شما می دهیم، پس با ما همراه باشید. ما

ویژگی های فرش مدرن

فرش‌های مدرن بر خلاف فرش‌های کلاسیک و سنتی، بدون طرح و طرح خاصی طراحی می‌شوند و به همین دلیل نمی‌توانید این فرش‌ها را با خطوط و طرح‌های رنگی منظم ببینید، زیرا در اوج سردرگمی می‌توانید تنها سفارشی را در آن‌ها پیدا کنید.

اصولاً این فرش ها را می توان فرش های کوچکی در نظر گرفت که هر گوشه از خانه شما را تا حد امکان زیبا جلوه می دهد. ضخامت این مدل از فرش ها نسبت به فرش های سنتی کمتر است زیرا نخ ها و الیافی که با آن ها بافته می شود متفاوت است. این را هم بگوییم که درست است که برای یک فضای مدرن باید یک فرش مدرن تهیه کرد، اما گاهی اوقات پیش می آید که تعدادی فرش کلاسیک خاص وجود دارد که به خوبی با دکوراسیون مدرن ترکیب می شود، بنابراین انعطاف پذیری در این زمینه وجود دارد، اما وجود دارد. هیچ فرش مدرن برای دکوراسیون کلاسیک مناسب نیست.

یکی از مزایای فرش های مدرن این است که به راحتی می توان آن ها را با سایر عناصر موجود در فضا ترکیب کرد و جلوه بصری منحصر به فردی ایجاد کرد که همه را شگفت زده خواهد کرد.

جدیدترین فرش مدرن.

جدیدترین فرش مدرن.

رنگ فرش مدرن

امروزه دکوراسیون به سمت آرام و ساده گرایش پیدا کرده است، بنابراین می توان گفت که استفاده از رنگ ها در حال کاهش است زیرا عناصر کم و محدود می شوند و طبیعی است که رنگ ها بر خلاف دکوراسیون کلاسیک کمتر می شود، بنابراین هنگام انتخاب رنگ برای چنین دکوراسیونی باید در انتخاب رنگ ها بسیار دقت و وسواس داشته باشید، زیرا در دکوراسیون مدرن یک رنگ به رنگ اصلی تبدیل می شود و بقیه رنگ ها بر اساس او انتخاب می شوند، مثلاً خاکستری برای فرش. در دکوراسیون مدرن می تواند گزینه ایده آلی باشد، همچنین می توانید از رنگ زرد در عناصر دیگر استفاده کنید، چیدمان را بسیار زیبا و خاص جلوه می دهد.

جدیدترین فرش مدرن.

جدیدترین فرش مدرن.

جنس فرش مدرن

نکته ای که در مورد فرش بسیار حائز اهمیت است این است که دوام فرش با میزان انعطاف پذیری و جنس آن رابطه مستقیم دارد. اصولا فرش ها را علاوه بر زیبایی باید از روی شانه و تراکم و میزان این دو مورد ارزیابی کرد. ضریب بالاتر نشان می دهد که فرش دارای فشردگی بیشتر و مقاومت بیشتری در برابر حرکت است. علاوه بر این، جنس آن بسیار مهم است، در این میان، فرش های اکریلیک مدرن بسیار قوی تر از سایر مواد هستند.

جدیدترین فرش مدرن.

جدیدترین فرش مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.