افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

شهروند غیرنظامی گزینه پیشنهادی پوتین برای وزارت دفاع روسیه است/ اوکراینی ها واکنش نشان دادند!

  • کد خبر : 262881
شهروند غیرنظامی گزینه پیشنهادی پوتین برای وزارت دفاع روسیه است/ اوکراینی ها واکنش نشان دادند!

واسیلی داندوکین، تحلیلگر نظامی و افسر بازنشسته ارتش روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: «اگر آندری بلوسف با انتصاب وزیر دفاع جدید، این اولین باری است که یک غیرنظامی این سمت را در اختیار می گیرد. » خبرگزاری ریا نیز در گزارشی گزارش داد که دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری در پاسخ به خبرنگاران […]

واسیلی داندوکین، تحلیلگر نظامی و افسر بازنشسته ارتش روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: «اگر آندری بلوسف با انتصاب وزیر دفاع جدید، این اولین باری است که یک غیرنظامی این سمت را در اختیار می گیرد. »

خبرگزاری ریا نیز در گزارشی گزارش داد که دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری در پاسخ به خبرنگاران درباره انتخاب پوتین گفت: برای ایجاد شرایط مناسب برای رقابت اقتصادی، وزارت دفاع باید به طور کامل خلاقیت و ایده های جدید را بپذیرد.

وی یادآور شد که بلوسف قبلاً ریاست وزارت توسعه اقتصادی را بر عهده داشت و برای مدت طولانی معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی بود.

امروز و فردا، 13 و 14 می، پارلمان فدرال روسیه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

اوکراینی ها به تغییرات در وزارت دفاع روسیه واکنش نشان دادند.

الکسی کوچرنکو، سیاستمدار، وزیر سابق اقتصاد و نماینده سابق پارلمان اوکراین، در فیس بوک انتصاب آندری بلوسف را “تصمیم غم انگیز” برای اوکراین خواند. این پیام وی در واکنش به اظهارات الکسی کوش، اقتصاددان اوکراینی بود که انتصاب بلوسف به عنوان وزیر دفاع روسیه را خبر بدی برای اوکراین دانست و اظهار داشت: همه چیز منجر به افزایش تنش در بحران اقتصادی می شود. – نظامی بین روسیه و اوکراین. و افزایش تولید نظامی روسیه ادامه دارد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.