افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

رسانه های مجازی عاملی برای افزایش قیمت بازیکنان و رسیدن به اهداف مشخص هستند

  • کد خبر : 26272
رسانه های مجازی عاملی برای افزایش قیمت بازیکنان و رسیدن به اهداف مشخص هستند

به گزارش اسمارتک نیوز، ورزش در ماهیت خود با هیجان و حواشی همراه است اما در این فضای فریبنده افرادی هستند که با بهره مندی از فضای مجازی اهداف خاصی را دنبال می کنند که در نهایت هیچ سودی برای ورزش ندارد و تنها به نفع عده ای خاص است. اشخاص حقیقی. و گروه ها […]

به گزارش اسمارتک نیوز، ورزش در ماهیت خود با هیجان و حواشی همراه است اما در این فضای فریبنده افرادی هستند که با بهره مندی از فضای مجازی اهداف خاصی را دنبال می کنند که در نهایت هیچ سودی برای ورزش ندارد و تنها به نفع عده ای خاص است. اشخاص حقیقی. و گروه ها فراهم می کند

بازار نقل و انتقالات داغ و شلوغ لیگ برتر فوتبال ایران، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است، اما در این بین، برخی افراد هدفمند، مطالب غیرواقعی را تنها با یک هدف منتشر می کنند تا به نوعی در سایه احساسات به اهداف خود برسند و حواشی مرتبط با آن.

متأسفانه چند سالی است که این روند معیوب در ورزش ما نهادینه شده است و در حالی که افراد زیادی از آن مطلع هستند، محتوای درستی ندارد، اما همچنان گرفتار دام زرد و محتوای محدود آن می شوند. از هک کردن حریم خصوصی افراد گرفته تا انتشار مطالبی که ممکن است آینده و اعتبار افراد را به خطر بیندازد، اینها برخی از سیاست های نادرست افرادی است که می خواهند با جذب مخاطبان احساسی و سود بردن از احساسات لحظه ای خود به اهداف خود برسند. محتوایی که قطعا در رسانه های مورد اعتماد دیده نمی شود و فقط باید در فضاهای مجازی یا به اصطلاح رسانه های زرد جستجو شود.

انتشار و درج چنین مطالبی نه تنها دردی از ورزش دوا نمی کند، بلکه امنیت و آسایش روحی افراد را مختل می کند. اخیرا اثرات آن را بارها دیده ایم.

متأسفانه این یک واقعیت است که فالوورهای این رسانه ها و صفحات غیررسمی گاهی بیشتر از رسانه های رسمی است و این هشداری است که باید بر آن تاکید کرد. مطالب منتشر شده به گونه ای نوشته شده است که جذاب و در نهایت اغواکننده، فریبنده و سطحی، بدون تشریفات و با منبعی خاص، جامعه هواداران را ملتهب کرده و گاه به حدی “استرس” می کند که حتی تیم ها و باشگاه ها خود با مشکلات جدی روبرو هستند. از طرفی این افراد سعی دارند مدیران یک باشگاه را تحت فشار قرار دهند تا بازیکن مورد نظر را وارد تیم کنند و یا او را از تیم حذف کنند و متاسفانه این هواداران به اصطلاح متعصب، این افراد آسایش آب آشامیدنی را می خورند. و در دام او گرفتار می شود.

طبیعی و بدیهی است که ورزش در ماهیت خود با احساسات و حواشی همراه است، اما در ورزش هایی مانند فوتبال و به ویژه در بازار نقل و انتقالات، مدیران مربوطه باید به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند تا حواشی ایجاد شده موجب التهاب در جامعه شود. و محیط ورزشی، تبدیل به یک کشور نمی شود. متاسفانه در برخی موارد مدیران و دست اندرکاران به عنوان دستان پشت صحنه وارد گود می شوند و با تصمیم گیری های درست و نادرست به نوعی به این آتش دامن می زنند.

حواشی ایجاد شده در بازار نقل و انتقالات اگر خوب مدیریت نشود، چند پیامد ملموس دارد، اولاً هرج و مرج ایجاد می کند و باید دید چه کسانی سود می برند و چه کسانی ضرر می کنند، هرچند این نتایج را ورزش می داند. از طرفی انتشار مطالب بدون منبع و دور از واقعیت به نوعی باعث افزایش قیمت کاذب بازیکنان می شود و این بازی با تفکر و هوش مخاطب است. جریان سازی با هدف تخریب یک جناح و استفاده از خلأهای موجود برای رسیدن به هدفی خاص باعث می شود که حاشیه بر متن غالب شود که اغلب در ورزش ما دیده می شود.

حضور هواداران دو آتیشه در مقابل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مزاحمتی که این افراد در روزهای اخیر برای ساکنان مناطق مسکونی در دو منطقه تهران ایجاد کرده اند نتیجه این مشکلات در ورزش ماست، مشکلاتی که می توان به راحتی اگر بخواهیم رسیدگی کنیم، اما این بی نظمی ها و حاشیه ها فضای مساعدی برای کسانی است که در این آب های تیره ماهی می گیرند و امرار معاش می کنند.

متأسفانه این داستان تکراری همچنان که در فصول گذشته شاهد بودیم، باز هم ادامه خواهد داشت و در آینده باید شاهد بازنگری و تکرار آن باشیم و چه بازیکنان و چهره هایی که از این بازار پر و غیر قابل توضیح استفاده کردند، قیمتی چند برابری برای آن دیدند. خودشان و لنگیدند. . و متاسفانه کارایی چندانی ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.