افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

«منطقه سرمایه گذاری خارجی» در استان سمنان ایجاد می شود

  • کد خبر : 262714
«منطقه سرمایه گذاری خارجی» در استان سمنان ایجاد می شود

محمدرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت های خوب صنعتی در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان اظهار داشت: سمنان یک استان صنعتی است و به همین دلیل اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذاری به ویژه سرمایه های خارجی در این استان انجام شده است. این استان وجود داشته […]

محمدرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت های خوب صنعتی در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان اظهار داشت: سمنان یک استان صنعتی است و به همین دلیل اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذاری به ویژه سرمایه های خارجی در این استان انجام شده است. این استان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه در آخرین این اقدامات، تفاهم نامه ای برای ایجاد منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان منعقد شد، تاکید کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، شرکت شهرک صنعتی سمنان و سرمایه گذاری خارجی. مرکز خدمات استان سه ضلع این تفاهم نامه است.

حمایت دولت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در این تفاهم نامه آمده است سه طرف برای ایجاد منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان با محوریت صنعت همکاری خواهند کرد.

باقری با بیان اینکه این منطقه در شهرک صنعتی ایوانکی ایجاد می شود، تاکید کرد: 150 هکتار از اراضی این شهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذاری خارجی به منطقه تخصصی اختصاص می یابد.

وی جذب و هدایت سرمایه گذاران خارجی به صنایع و ظرفیت های تولیدی استان سمنان را مهمترین محور این منطقه عنوان کرد و تاکید کرد: افزایش جذب سرمایه گذاران خارجی در استان هدف تعریف شده این منطقه سرمایه گذاری است.

واگذاری زمین

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی سمنان با بیان اینکه سه طرف این تفاهم نامه ماموریت هایی را برای شاهد حضور منطقه سرمایه گذاری خارجی در استان بر عهده گرفته اند، تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی در حال انجام اقداماتی برای تامین زمین است.

باقری افزود: تکمیل تسهیلات زیرساختی مورد نیاز سرمایه گذاران خارجی از دیگر تعهداتی است که شرکت شهرک های صنعتی برای این منطقه تخصصی سرمایه گذاری ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استانداری سمنان از حمایت های خود به ویژه در زمینه تکمیل زیرساخت های لازم در این حوزه استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: تسهیل شرایط سرمایه گذاران خارجی و تسریع در دریافت مشاوره های حقوقی از دیگر تعهدات معاونت اقتصادی سمنان است. دولت نسبت به این حوزه.

راهنمایی سرمایه گذار

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در این تفاهم نامه برای مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان نیز وظایفی در نظر گرفته شده است، افزود: افزایش جذب سرمایه گذاران خارجی و هدایت آنها به سمت استان سمنان از تعهدات این مرکز است. .

باقری تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان نیز قرار است از ظرفیت سازمان کمک های اقتصادی و فنی و سرمایه گذاری ایران بر اساس رسالت خود در خصوص این تفاهم نامه استفاده کند تا شاهد شرایط خوبی در این حوزه تخصصی سرمایه گذاری باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.