افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

با تشکر از رئیس جمهور از برگزار کنندگان انتخابات الکترونیکی

  • کد خبر : 262615
با تشکر از رئیس جمهور از برگزار کنندگان انتخابات الکترونیکی

آفتاب نیوز: ایرنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در سخنانی در هیئت دولت، حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. . و از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند. رئیس جمهور با بیان اینکه […]

آفتاب نیوز:

ایرنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در سخنانی در هیئت دولت، حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. . و از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات و به طور کلی شهروندان در تمامی ابعاد جامعه مصداق عینی اجرای این اصل مدیریتی است، به مدیران دستگاه های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر کرامت انسانی را در دستگاه رعایت کنند. . زیردستان او از مدیریت خود مطمئن باشید.

رئیس جمهور در ادامه با قدردانی از میهمان نوازی مردم شریف و متدین استان قم و نیز مراجع معظم تقلید، علما و مسئولان استانی کاروان دولت مردمی، محبت مردم و مراجع بزرگوار را ابراز کرد. تقلید. نسبت به خدمات و تذکرات دولت که مسئولیت مضاعف دولتمردان در عمل را بر عهده دارند، وظیفه خود را در جهت رفع نیازهای استان و رفع موانع و مشکلات موجود دانستند.

رئیسی همچنین از ناظران و دست اندرکاران برگزاری دور دوم انتخابات شورای اسلامی به ویژه تجربه موفق انتخابات الکترونیک تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نفت در خصوص توسعه و تامین منابع مالی در بخش نفت، نتایج اقدامات انجام شده در راستای افزایش درآمد کشور را مورد توجه قرار داد و بر نظارت بر این اقدامات تا تحقق کامل نتایج تاکید کرد. . .

در ادامه رئیسی به مناسبت پایان دوره معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت از خدمات و تلاش های حسینی به عنوان یک شخصیت علمی، فرهنگی و انقلابی در سمت معاونت پارلمانی تقدیر کرد. رئیس جمهور بر استفاده از تجربیات و توانمندی های آنان در دیگر سنگرهای حکومت مردمی تاکید کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، وزیر نفت در گزارشی مبسوط از توسعه و تامین مالی حوزه نفت، از تکمیل و بهره برداری 67 پروژه نیمه تمام در حوزه نفت و گاز و افزایش تولید نفت به 3555 واحد خبر داد. میلیون بشکه در سال گذشته و افزود: تولید گاز کشور نیز حدود 30 میلیون مترمکعب رشد داشته که 7 میلیون مترمکعب آن حاصل جمع آوری گازهای حاصل از احتراق بوده است.

وی همچنین از افزایش 5 میلیون تنی ظرفیت صادراتی پتروشیمی کشور و رشد 20 درصدی در گروه نفت و گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برنامه وزارت نفت در سال جاری بهره برداری از 79 واحد تولیدی نیمه تمام است پروژه ها و آغاز 50 طرح جدید در حوزه نفت و پتروشیمی که بیانگر اقدامی بی سابقه و انقلابی در این زمینه است.

افزایش تولید نفت خام، افزایش تولید گاز خام، توسعه میادین گازی، افزایش ظرفیت پالایش نفت، افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی، افزایش کمی و کیفی تولید فرآورده های نفتی بر اساس استاندارد یورو 5، افزایش در ظرفیت خطوط انتقال فرآورده های نفتی، افزایش خطوط گاز سراسری و گازرسانی جدید به شهر، شهرک و صنایع از جمله کارهای تکمیلی پروژه های نیمه تمام و اولویت بندی شده در جهش تولید نفت و گاز بود که اوجی ذکر شده.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه از ارائه دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان و همچنین ارائه سند درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دولت خبر داد. . ، با اشاره به برگزاری همایش کودکان سالم.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین تکمیل سامانه مدیان و پایانه های تجاری را یکی از خواسته های رئیس جمهور از این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: یکی از چهار محور مطالبات رئیس جمهور در بازدید ستاد نظارتی از وزارت امور اقتصادی است. و امور مالی مشکل سیستم مودیان و پایانه های فروشگاهی بود که الحمدلله تا پایان سال 1402 توانستیم این سیستم را به طور کامل پیاده سازی کنیم.

خبر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در جلسه امروز حاکی از وقوع یک بن بست تاریخی در انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در چارچوب نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) بود. که دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تلاش های وزارت نفت در توسعه شرکت های دانشبانیان گفت: در دولت مردمی تعداد شرکت های استفاده کننده از این شرکت ها در صنعت نفت از 150 شرکت به 700 شرکت افزایش یافته است و با اجرای تنها 60 درصد از توافقات صورت گرفته بین این وزارتخانه و شرکت های فناوری و دانشبانیان، تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد دلار برای کشور صرفه جویی شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی از برگزاری جلسه کارگروه روزنامه ها و نشریات با حضور معاون اول رئیس جمهور و رفع مشکلات و گره های متعدد در این حوزه خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.