افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پسر ایرانی خداحافظی دراماتیک هواداران از پورتو/ طارمی را نجات داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 262446
پسر ایرانی خداحافظی دراماتیک هواداران از پورتو/ طارمی را نجات داد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، در هفته سی و سوم و پیش از پایان لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب تیم های پورتو و بواویستا آنها در ورزشگاه پورتو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2-1 به سود بومی ها به پایان رسید. مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار کار را […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در هفته سی و سوم و پیش از پایان لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب تیم های پورتو و بواویستا آنها در ورزشگاه پورتو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2-1 به سود بومی ها به پایان رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در حالی که بازی بدون گل مساوی بود، در دقیقه 59 وارد زمین شد تا برای آخرین بار در ورزشگاه پیراهن پورتو را بر تن کند.دراگائوبه میدان بروید.

اما حضور او در زمین چندان خوش یمن نبود و در دقیقه 60 بواویستا او گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 64 اتفاق بدی برای میهمان افتاد و یکی از بازیکنان این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. بواویستا 10 دقیقه پایانی هيچ كس ادامه کار

پس از این اخراج، حملات پورتو شدت گرفت و در دقیقه 81برو پدرواو بازی را مساوی کرد.

طارمی در دقیقه 88 صاحب موقعیت خوبی شد و توپ در محوطه شش قدم به او رسید اما واکنش این دروازه بان طولی نکشید. ممنوعیت حریف مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در دقیقه 5+90 طارمی توپ را وارد محوطه کرد و با یک بازی انفرادی سعی کرد دروازه حریف را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما کار به همین جا ختم نشد و در دقیقه 8+90 مهدی طارمی با ضربه سر به آن رسید. بواویستا نه تنها برای اینکه تیمش را به یک پیروزی ارزشمند برساند، بلکه در آخرین بازی خود در ورزشگاه نیز به پیروزی برسد دراگائو قبل از عزیمت به اینتر با هواداران به سبک خداحافظی کنید.

اشک های او در پایان بازی سوژه کارگردان و عکاسان تلویزیون شده بود.

در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال، اسپورتینگ با 87 امتیاز قهرمان شد بنفیکا او با 79 امتیاز دوم است. پورتو با 69 امتیاز سوم است شورت او با 68 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم سوم لیگ برتر پرتغال مستقیماً به لیگ اروپا می رود و تیم چهارم باید در پلی بازی کند خاموش حضور در لیگ اروپا به این ترتیب اگر گل دوم طارمی در ثانیه پایانی گل نمی شد، پورتو برای صعود مستقیم به لیگ اروپا با مشکل بزرگی مواجه می شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.