افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

تاکید رئیس جمهور بر حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات

  • کد خبر : 262336
تاکید رئیس جمهور بر حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات

به گزارش گروه سیاسی زندگیآیت الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت، حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. و از کلیه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند. رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ […]

به گزارش گروه سیاسی زندگیآیت الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت، حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. و از کلیه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات و به طور کلی شهروندان در تمامی ابعاد جامعه مصداق عینی اجرای این اصل مدیریتی است، به مدیران دستگاه های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر کرامت انسانی را در دستگاه رعایت کنند. . زیردستان او از مدیریت خود مطمئن باشید.

رئیس جمهور در ادامه با قدردانی از میهمان نوازی مردم شریف و متدین استان قم و نیز مراجع معظم تقلید، علما و مسئولان استانی کاروان دولت مردمی، محبت مردم و مراجع بزرگوار را ابراز کرد. تقلید. نسبت به خدمات و تذکرات دولتی که در عمل مسئولیت دولتمردان را دو چندان می کند. وی وظیفه خود را رفع نیازهای استان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست.

رئیسی همچنین از ناظران و دست اندرکاران برگزاری دور دوم انتخابات شورای اسلامی به ویژه تجربه موفق انتخابات الکترونیک تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نفت در خصوص توسعه و تامین منابع مالی در بخش نفت، نتایج اقدامات انجام شده در راستای افزایش درآمد کشور را مورد توجه قرار داد و بر نظارت بر این اقدامات تا تحقق کامل نتایج تاکید کرد. . .

در ادامه رئیسی به مناسبت پایان دوره معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت از خدمات و زحمات دکتر حسینی به عنوان یک شخصیت علمی، فرهنگی و انقلابی در جایگاه ریاست جمهوری تقدیر کرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور و استفاده از تجربیات و توانمندی های آنان در سنگرهای دیگر، در دولت مردمی خودنمایی کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، وزیر نفت در گزارشی مبسوط از توسعه و منابع مالی حوزه نفت، از تکمیل و بهره برداری 67 پروژه نیمه تمام در حوزه نفت و گاز و افزایش تولید نفت به 3555 پروژه خبر داد. میلیون بشکه در سال گذشته و افزود: تولید گاز کشور نیز حدود 30 میلیون مترمکعب رشد داشته که 7 میلیون مترمکعب آن حاصل جمع آوری گازهای دودکش بوده است.

وی همچنین از افزایش 5 میلیون تنی ظرفیت صادراتی پتروشیمی کشور و رشد 20 درصدی در گروه نفت و گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برنامه وزارت نفت در سال جاری بهره برداری از 79 واحد تولیدی نیمه تمام است پروژه ها و آغاز 50 طرح جدید در حوزه نفت و پتروشیمی که بیانگر اقدامی بی سابقه و انقلابی در این زمینه است.

افزایش تولید نفت خام، افزایش تولید گاز خام، توسعه میادین گازی، افزایش ظرفیت پالایش نفت، افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی، افزایش کمی و کیفی تولید فرآورده های نفتی بر اساس استاندارد یورو 5، افزایش در ظرفیت خطوط انتقال فرآورده های نفتی، افزایش خطوط گاز سراسری و گازرسانی جدید به شهر، شهرک و صنایع یکی از کارهای تکمیلی پروژه های نیمه تمام و اولویت دار در جهش تولید نفت و گاز بود. که مهندس اوجی به آن اشاره کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه از ارائه دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان و همچنین رونمایی سند درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مردم خبر داد. جمهوری. دولت با اشاره به برگزاری همایش کودکان سالم.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین یکی از خواسته های رئیس جمهور از این وزارتخانه را تکمیل طرح سامانه مودیان و پایانه های تجاری اعلام کرد و افزود: یکی از چهار محور مطالبات رئیس جمهور در بازدید نظارتی ستاد از وزارت امور اقتصادی و امور مالی مشکل سیستم مودیان و پایانه های فروشگاهی بود که الحمدلله تا پایان سال 1402 توانستیم این سیستم را به طور کامل پیاده سازی کنیم.

خبر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در جلسه امروز حاکی از وقوع یک بن بست تاریخی در انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در چارچوب نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) بود. که آقای دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تلاش وزارت نفت در توسعه شرکت های دانش بنیان گفت: در دولت مردمی تعداد شرکت هایی که از این شرکت ها در صنعت نفت استفاده می کنند از 150 به 700 شرکت افزایش یافته است. شرکت ها و تنها با اجرای 60 درصد از تفاهم نامه های امضا شده بین این وزارتخانه و شرکت های فناوری و دانش، تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد دلار صرفه جویی ارزی برای کشور شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی از برگزاری جلسه کارگروه روزنامه ها و نشریات با حضور معاون اول رئیس جمهور و رفع مشکلات و گره های متعدد در این حوزه خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.