افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

قدردانی رئیس جمهور از برگزارکنندگان موفقیت در انتخابات الکترونیکی

  • کد خبر : 262298
قدردانی رئیس جمهور از برگزارکنندگان موفقیت در انتخابات الکترونیکی

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت در سخنانی حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. وی را دعوت کرد و از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند. رئیس جمهور با […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت در سخنانی حفظ کرامت افراد جامعه را یکی از شاخص های مهم مدیریت اهل بیت علیهم السلام دانست. وی را دعوت کرد و از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا این اصل مهم مدیریتی را رعایت کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات و به طور کلی شهروندان در تمامی ابعاد جامعه مصداق عینی اجرای این اصل مدیریتی است، به روسای دستگاه های دولتی توصیه کرد که با نظارت مستمر به کرامت انسانی در امور اداری احترام بگذارند. زیردستان آنها خودت مطمئن باش

آیت الله رئیسی در ادامه با قدردانی از میهمان نوازی مردم شریف و متدین استان قم و همچنین مراجع معظم تقلید، علما و مسئولان استانی کاروان حکومت مردمی، محبت مردم و مراجع عظام را ابراز کرد. تقلید نسبت به خدمات دولتی و تذکراتی که در عمل مسئولیت دولتمردان را دو چندان می کند. وی وظیفه خود را رفع نیازهای استان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست.

رئیس جمهور همچنین از ناظران و دست اندرکاران برگزاری دور دوم انتخابات شورای اسلامی به ویژه تجربه موفق انتخابات الکترونیک تشکر و قدردانی کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به گزارش وزیر نفت از توسعه و منابع مالی حوزه نفت، نتیجه اقدامات انجام شده را افزایش درآمد کشور دانست و بر نظارت بر این اقدامات تا تحقق کامل تاکید کرد. از نتیجه

همچنین با توجه به پایان یافتن دوره معاونت پارلمانی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی در جلسه امروز هیات دولت از خدمات و زحمات سید محمد حسینی به عنوان یک شخصیت علمی، فرهنگی و انقلابی در جایگاه ریاست جمهوری قدردانی کرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور و استفاده از تجربیات و توانمندی های وی در دیگر سنگرهای حکومت مردمی.

پیش از سخنان رئیس جمهور، وزیر نفت در گزارشی مبسوط از توسعه و تامین مالی حوزه نفت، از تکمیل و بهره برداری 67 پروژه نیمه تمام در حوزه نفت و گاز و افزایش تولید نفت به 3555 واحد خبر داد. میلیون بشکه در سال گذشته و افزود: تولید گاز کشور نیز حدود 30 میلیون مترمکعب رشد داشته که 7 میلیون مترمکعب آن حاصل جمع آوری گازهای حاصل از احتراق بوده است.

وی همچنین از افزایش 5 میلیون تنی ظرفیت صادرات پتروشیمی کشور و رشد 20 درصدی در گروه نفت و گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برنامه وزارت نفت برای امسال بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام است آغاز به کار 50 پروژه جدید در حوزه نفت و پتروشیمی که بیانگر اقدامی بی سابقه و انقلابی در این زمینه است.

افزایش تولید نفت خام، افزایش تولید گاز خام، توسعه میادین گازی، افزایش ظرفیت پالایش نفت، افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی، افزایش کمی و کیفی تولید فرآورده های نفتی بر اساس استاندارد یورو 5، افزایش در بین تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار در جهش تولید نفت و گاز، افزایش ظرفیت خطوط انتقال فرآورده های نفتی، افزایش خطوط گازرسانی و خطوط جدید به شهر، شهرک و صنایع است. اوجی اشاره کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه از ارائه دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان و همچنین رونمایی سند درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مردم خبر داد. جمهوری. دولت با اشاره به برگزاری همایش کودکان سالم.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین تکمیل سامانه مدیان و پایانه های تجاری را یکی از خواسته های رئیس جمهور از این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: یکی از چهار محور مطالبات رئیس جمهور در بازدید ستاد نظارتی از وزارت امور اقتصادی است. و امور مالی مشکل سیستم مودیان و پایانه های فروشگاهی بود که الحمدلله تا پایان سال 1402 توانستیم این سیستم را به طور کامل پیاده سازی کنیم.

خبر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در جلسه امروز حاکی از وقوع یک بن بست تاریخی در انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در چارچوب نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) بود. که آقای دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تلاش وزارت نفت در توسعه شرکت های دانش بنیان گفت: در دولت مردمی تعداد شرکت هایی که از این شرکت ها در صنعت نفت استفاده می کنند از 150 به 700 شرکت افزایش یافته است. شرکت ها و تنها با اجرای 60 درصد از تفاهم نامه های امضا شده بین این وزارتخانه و شرکت های فناوری و دانش، تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد دلار صرفه جویی ارزی برای کشور شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی از برگزاری جلسه کارگروه روزنامه ها و نشریات با حضور معاون اول رئیس جمهور و رفع مشکلات و گره های متعدد در این حوزه خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.