افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

نیسان هوشمند در راه است

  • کد خبر : 262099
نیسان هوشمند در راه است

این خودروساز انتظار دارد تنها افزایش اندکی در فروش خودرو در چین داشته باشد که منعکس کننده مشکلاتی است که در بازار برتر خودروی جهان با آن مواجه است، در حالی که برای افزایش عملکرد خود روی رشد قوی در آمریکای شمالی حساب می کند. این پیش بینی شامل افزایش 13.3 درصدی فروش در آمریکای […]

این خودروساز انتظار دارد تنها افزایش اندکی در فروش خودرو در چین داشته باشد که منعکس کننده مشکلاتی است که در بازار برتر خودروی جهان با آن مواجه است، در حالی که برای افزایش عملکرد خود روی رشد قوی در آمریکای شمالی حساب می کند.

این پیش بینی شامل افزایش 13.3 درصدی فروش در آمریکای شمالی به 1.4 میلیون خودرو است. نیسان در چین تنها 0.8 درصد افزایش داشت، پس از اینکه فروش سال مالی گذشته با 24 درصد کاهش به کمتر از 800000 دستگاه رسید.

نیسان انتظار دارد سود عملیاتی در سالی که از اول آوریل آغاز شد به 600 میلیارد ین برسد، در حالی که میانگین تخمین 577.3 میلیارد ین از 18 تحلیلگر است.

نیسان فروش جهانی خرده فروشی برای سال مالی جاری را 3.7 میلیون دستگاه پیش بینی کرد که 7.5 درصد از 3.4 میلیون دستگاه در سال مالی گذشته افزایش داشت. این پیش بینی شامل افزایش 13.3 درصدی فروش در آمریکای شمالی به 1.4 میلیون خودرو است.

برندهای خودروسازی ژاپنی مانند نیسان و هوندا موتور سهم بازار چین را به رقبای سریع محلی که رانندگان را با طیف وسیعی از خودروهای برقی ارزان جذب کرده اند، از دست داده اند.

به گزارش رویترز، در نمایشگاه خودروی پکن ماه گذشته، نیسان از چهار مدل مفهومی برای بازار چین رونمایی کرد و از یادداشت تفاهم با بایدو برای انجام تحقیقات در مورد هوش مصنوعی و به اصطلاح «خودروهای هوشمند» رونمایی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.