افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انسداد و ترافیک در بزرگراه کندوان معضل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261962
انسداد و ترافیک در بزرگراه کندوان معضل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر عباس پوریانی بعدازظهر یکشنبه پس از پایان جلسه مردمی در مرزن آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه علنی امروز روند رسیدگی به پرونده های مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: عده ای در جلسه علنی منطقه حاضر شدند. مرزن آباد از خدمات دستگاه های اجرایی […]

به گزارش خبرنگار مهر عباس پوریانی بعدازظهر یکشنبه پس از پایان جلسه مردمی در مرزن آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه علنی امروز روند رسیدگی به پرونده های مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: عده ای در جلسه علنی منطقه حاضر شدند. مرزن آباد از خدمات دستگاه های اجرایی گلایه کرد، صحبت های وی شنیده شده و پیگیری های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز گفت: امروز از ادارات مختلف اداره مرزن به آباد سفر خواهیم کرد، یکی از مسائل مهم این منطقه بحث معادن است. با حضور مدیران ارشد برخی از ادارات استان بازدید میدانی از این نقاط و گفتگو با مردم آن منطقه انجام خواهد شد. شنیده می شود تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

پوریانی اضافه کرد: در صورت نیاز به احکام قضایی برای رفع مشکلات منطقه، دستورات لازم در مورد موضوعات مختلف از جمله حوزه محیط زیست صادر می شود.

همچنین برجسته شده: مسیر مرزن آباد به سمت تهران نیز به دلیل ترافیک زیاد و مسدود شدن جاده ها به معضلی برای مسافران تبدیل شده است و باعث می شود مسافران ساعت ها بدون امکانات در ترافیک بنشینند. که در انشاالله مشکلات مردم حل شود.

گفتنی است رئیس دیوان عالی مازندران پس از دیدار علنی و دیدار با مردم در جلسه فوق العاده شورای صیانت از حقوق بیت المقدس پول و ستاد نظارت بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران مرزن آباد حضور یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.