افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

باشگاه استقلال بار دیگر بیانیه داد؛ مسئولان تیم امید مشغول هستند

  • کد خبر : 26194
باشگاه استقلال بار دیگر بیانیه داد؛  مسئولان تیم امید مشغول هستند

به گزارش اسمارتک نیوز، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مدیران تیم فوتبال امید درگیر موضوع عدم حضور بازیکنان در این تیم هستند. در چند روز گذشته شایعات مختلفی مبنی بر عدم دادن بازیکن تیم فوتبال استقلال به تیم فوتبال امید شنیده می شد. حالا باشگاه استقلال پس از صحبت های محمد […]

به گزارش اسمارتک نیوز، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مدیران تیم فوتبال امید درگیر موضوع عدم حضور بازیکنان در این تیم هستند.

در چند روز گذشته شایعات مختلفی مبنی بر عدم دادن بازیکن تیم فوتبال استقلال به تیم فوتبال امید شنیده می شد.

حالا باشگاه استقلال پس از صحبت های محمد جماعت، مدیر رسانه ای تیم فوتبال امید بیانیه ای منتشر کرده است. متن بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به اظهارات مسئولان و همچنین سرمربی تیم ملی امید مبنی بر عدم حضور دو بازیکن زیر 23 سال در تمرینات تیم ملی المپیک، باشگاه استقلال لازم می داند این موضوع را فراهم کند. توضیحی در این مورد

بدون شک باشگاه استقلال تهران همواره به منافع ملی اهمیت داده و بارها آن را نشان داده است و این نیاز به توضیح بیشتر ندارد.

استقلال با مشکل کمبود بازیکن مواجه است و این مشکل بر هیچکس پوشیده نیست. در حال حاضر تنها 13 بازیکن بزرگسال و چند بازیکن آینده دار برای تمرینات پیش فصل حضور دارند. شرایطی که اکنون کمتر تیمی در آن زندگی می کند.

به همین دلیل در تماسی که مدیران تیم امید با علی سامره سرمربی استقلال داشتند، وی به تشریح وضعیت فعلی تیمش پرداخت و اعلام کرد در صورت خرید برخی از بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان جدید به تمرینات، به این تیم ملحق خواهند شد. بازیکنان دعوت شده تیم امید.

در 24 ساعت گذشته در کمال تعجب، باشگاه استقلال و هوادارانش شاهد “فشرده کاری” و حتی استفاده از ادبیات بی احترامی از سوی برخی مسئولان تیم امید بوده اند که رگه هایی از مشکلات شخصی را نشان می دهد. نه منافع ملی در ادامه برخلاف ادعای رضا عنایتی مبنی بر تماس وی با جواد نکونام سرمربی این تیم و عدم پاسخگویی وی، اعلام می شود که تاکنون چنین تماسی گرفته نشده است.

از این رو باشگاه استقلال بار دیگر اعلام می کند که همیشه در کنار تیم های ملی بوده و تا زمانی که به روند آماده سازی تیم و منافع هواداران لطمه ای وارد نشود، آماده هرگونه همکاری با تیم امید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.