افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

ارائه سوره ای با چاشنی اقتباس در نمایشگاه کتاب – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261804
ارائه سوره ای با چاشنی اقتباس در نمایشگاه کتاب – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فیلم سوره، همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه سوره با هدف تبیین اقتباس های فیلم و سریال و ارائه اقتباس های این سازمان در این نمایشگاه افتتاح شد. . این غرفه با شعار “فیلم ببین، کتابم بخوان!” فیلم های «آسمان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فیلم سوره، همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه سوره با هدف تبیین اقتباس های فیلم و سریال و ارائه اقتباس های این سازمان در این نمایشگاه افتتاح شد. .

این غرفه با شعار “فیلم ببین، کتابم بخوان!” فیلم های «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «آتارالود» و سریال های «با بابام» و «هیس، هیچی نیس!» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد. که با رویکرد اقتباس ادبی تولید می شوند.

برای این کار از کتاب های آذرخش و رقص فانتوم ها، خلبان پارسا و مجموعه ستارگان نبرد هوایی از انتشارات سوره مهر، آپاراتچی از انتشارات راه یار و مجموعه کتاب تاریخا استفاده شده است. استعماری»، در این غرفه مجموعه داستان «با بابام» از انتشارات مهرک با محوریت تبلیغ و ارائه قرار داده شده است و عموم مردم می توانند با مراجعه به این آثار از 20 درصد تخفیف برای تهیه این آثار بهره مند شوند. مسابقه .

همچنین برگزاری نشست های تخصصی با محوریت اقتباس آثار ادبی از دیگر برنامه های تعریف شده توسط سازمان سینمایی سوره خواهد بود. اولین نشست ادبی با عنوان «اقتباس جوانان» و موضوع بررسی اقتباسی سریال «هیس، هیچی نی!» کتاب «تاریخ استعمار» بعدازظهر یکشنبه 3 اردیبهشت ساعت 14 در غرفه مجمع سردبیران انقلاب اسلامی با حضور حمیدرضا عطارد تهیه کننده و زینب یزدانی سردبیر سریال روی صحنه می رود. ، سمانه حسینی، کارگردان. توسط انتشارات مهرک و سورنا جوکار، مدیر محتوای انتشارات مهرک.

اجرای نمایش میدانی سریال از او هیچ! برنامه دیگر سوره در نمایشگاه خواهد بود که در روزهای آینده با حضور نوجوانان و شخصیت های این مجموعه برگزار می شود.

سازمان فیلم سوره سال گذشته حضور خود در نمایشگاه کتاب تهران را معطوف سریال «سوران» و کتاب «اسراهای کریسکان» کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.