افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

درخواست آنلاین کارت سوخت از خرداد شروع می شود

  • کد خبر : 261735
درخواست آنلاین کارت سوخت از خرداد شروع می شود

به گزارش بازار، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا از راه اندازی سرویس اپلیکیشن کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد. مهدی سیدهاشمی; مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد فرجا در خصوص ثبت نام اینترنتی درخواست کارت سوخت هوشمند خودرو اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم باید از […]

به گزارش بازار، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا از راه اندازی سرویس اپلیکیشن کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.

مهدی سیدهاشمی; مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد فرجا در خصوص ثبت نام اینترنتی درخواست کارت سوخت هوشمند خودرو اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم باید از طریق درگاه های مختلف انجام شود، یعنی خدمات به مردم باید باشد. از طریق هر دو مراجعه حضوری و اینترنتی به مردم. کار شما قدرت انتخاب دارد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به کلانتری +10 نوعی حمایت از خدمات اینترنتی است، اظهار داشت: یک هزار و 100 کلانتری +10 در سراسر کشور وجود دارد که تمامی خدمات پلیس را به مردم ارائه می کنند.

سید هاشمی با اعلام اینکه درخواست صدور کارت سوخت به صورت اینترنتی انجام می شود، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهد؛ در حالی که این موضوع به صورت آنلاین انجام می شود. یعنی هم خودروهای با پلاک جدید و هم خودروهای دیگر (تکثیری) باید درخواست خود را به صورت آنلاین برای درخواست کارت سوخت ثبت کنند.

وی افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان در بنادر مختلف، خدمات ثبت نام کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا بیان کرد: این سرویس در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) ارائه می شود و از دفتر خارج نمی شود، بلکه به صورت درگاهی موازی با اپلیکیشن آنلاین راه اندازی شد. درگاه ثبت نام و در فاز اول با درخواست کارت سوخت هوشمند خودرو با شماره های جدید از ابتدای خرداد ماه عملیاتی می شود و هر از چند گاهی به سایر درخواست ها رسیدگی می شود و شما عزیزان می توانید در در این خصوص با مراجعه به وب سایت fcs.niopdc.ir.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.