افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

فردا رده بندی کاندیداهای فدراسیون/مجمع ژیمناستیک برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261692
فردا رده بندی کاندیداهای فدراسیون/مجمع ژیمناستیک برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از فراز و نشیب های طولانی، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است در چهارم اردیبهشت برگزار شود و طبق اعلام سید محمد شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش، ثبت نام جدیدی برای انتخابات ژیمناستیک انجام نخواهد شد و مجمع انتخاباتی این فدراسیون با نامزدهای قبلی برگزار می شود. بنابراین برای انتخابات […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از فراز و نشیب های طولانی، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است در چهارم اردیبهشت برگزار شود و طبق اعلام سید محمد شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش، ثبت نام جدیدی برای انتخابات ژیمناستیک انجام نخواهد شد و مجمع انتخاباتی این فدراسیون با نامزدهای قبلی برگزار می شود. بنابراین برای انتخابات بعدی این فدراسیون تنها سه کاندیدا حضور دارند که زهرا اینچه درگاهی، حبیب نوظهوری و عابد حقدادی هستند.

تاییدیه صلاحیت سه نامزد برای شرکت در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ارسال شد و فردا انتخابات برگزار می شود. مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی در شرایطی برگزار می شود که پیش از این سه سال به طول انجامید، فدراسیون ژیمناستیک درگیر مسائل مدیریتی است، ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک 28 تیرماه ساعت 14 به پایان رسید. وی پس از فراز و نشیب های فراوان و پس از 6 ماه ریاست این فدراسیون را به سرپرستی که از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده بود سپرد و از آن زمان سرپرستان زیادی برای این فدراسیون انتخاب شدند.

در اسفند 1300 مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور سه کاندیدا از جمله زهرا اینچه درگاهی، حبیب نوظهوری، مقداد قلندپور و عابد حقدادی برگزار شد. انجام نشد و همین موضوع باعث شد تا از مجمع فدراسیون خارج شود. درگاهی مجلس را ترک کرد، 21 نفر از اعضای مجمع به نشانه اعتراض این مجلس را ترک کردند. مقداد قلندرپور نیز از حضور در انتخابات مجلس انصراف داده بود.

چون اعضا از مجمع خارج شدند شایعاتی مبنی بر به حد نصاب نرسیدن انتخابات به وجود آمد اما در آن زمان سید محمد پولادگر نماینده مجلس انتخابات را برگزار کرد و عابد حقدادی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. در آن مجمع که نماینده فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، گزارشی از تمام اتفاقات رخ داده در مجمع ارائه کرد و سرانجام پس از گذشت چندین ماه و با تصمیم دیوان عدالت اداری به ابطال انتخابات، حقدادی اول. ترک کردن از ریاست فدراسیون اینچه درگاهی بعدها از سوی وزارت ورزش به عنوان ناظر انتخاب شد تا پس از مدت ها کشمکش، انتخابات این فدراسیون در اسرع وقت برگزار شود.

حالا فردا انتخابات این فدراسیون به شرط تایید صلاحیت سه نامزد و فردا ساعت 10 صبح برگزار می شود. انتخابات این فدراسیون در شرایطی برگزار می شود که مهدی الفتی برای اولین بار به سهمیه المپیک پاریس رسید.

محسن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد. انتخابات ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور اعضا برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.