افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمار: هواداران بازی را برای ما سخت کردند و من 2 سال رشد کردم! / آن طور که می خواستیم بازی نکردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261439
اسمار: هواداران بازی را برای ما سخت کردند و من 2 سال رشد کردم!  / آن طور که می خواستیم بازی نکردیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت که شاگردان مسعود شجاعی در دیدار شنبه شب کار را برای سرخ پوشان سخت کردند. اسمار لوس ویرا در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا می خواهم به تیم هوادار، بازیکنان و مربی آن تبریک بگویم چرا […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت که شاگردان مسعود شجاعی در دیدار شنبه شب کار را برای سرخ پوشان سخت کردند.

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا می خواهم به تیم هوادار، بازیکنان و مربی آن تبریک بگویم چرا که بازی را برای ما سخت کردند. . سبک بازی هواداران مرا یاد فلومیننزه برزیلی انداخت. به همین دلیل به آنها به خاطر نحوه بازیشان تبریک می گویم.

و افزود: قبل از بازی می دانستیم که این بازی یکی دو سال بزرگترم می کند! به لطف گل هایی که در نیمه اول داشتیم، می توانستیم بازی را راحت تر به پایان برسانیم. در روزی که از نظر تاکتیکی و استراتژیک خوب نبودیم، مهم این بود که پیروز شدیم. در سه بازی اخیر که فشرده بود، کار ما سخت بود. بازی با 10 نفر و تغییر نتیجه کار سختی بود که هفته گذشته انجام دادیم. ما آن روز که می خواستیم بازی نکردیم اما بازیکنان با قلبشان بازی کردند و به کسانی که خوب بازی نکردند کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با این پیشنهاد که فرصت طلبی تیمی که به دنبال قهرمانی است، توجیهی ندارد، گفت: اگر بازی ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد!

وی در خصوص حسادت خود به عملکرد امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن و اینکه آیا فکر می کند این برای تیمش مشکل ساز می شود، گفت: اگر در مسابقات پیروز شویم و نتایج اینگونه باشد، مشکلی نیست. بچه ها فرصت ها را از دست می دهند.

سرمربی پرسپولیس اگر با از دست دادن فرصت های زیاد قصد جذب مهاجم جدید ندارند، توضیح داد: من به عنوان خبرنگار حرف شما را می فهمم اما 3 بازی و 20 روز تا پایان لیگ باقی نمانده است. . فقط باید به این بازی ها فکر کنیم تا بازی ها را به بهترین شکل به پایان برسانیم. باید این موضوع را برای سال آینده بگذاریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)