افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

سقوط نتانیاهو از قدرت جدی است/اشغال رفح برای بقا در قدرت سیاسی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261426
سقوط نتانیاهو از قدرت جدی است/اشغال رفح برای بقا در قدرت سیاسی است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک ژنرال سابق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم کابینه جنگی رژیم صهیونیستی برای گسترش عملیات نظامی در این کشور انتقاد کرد. رافا او در جنوب غزه اعتراف کرد که عملیات در رافا “سیاسی” است و دادگاه نظامی این رژیم خطوط قرمز نظامی را زیر پا گذاشته است. پایگاه خبری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یک ژنرال سابق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم کابینه جنگی رژیم صهیونیستی برای گسترش عملیات نظامی در این کشور انتقاد کرد. رافا او در جنوب غزه اعتراف کرد که عملیات در رافا “سیاسی” است و دادگاه نظامی این رژیم خطوط قرمز نظامی را زیر پا گذاشته است.

پایگاه خبری المیادین روز شنبه به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد:گادی چمنی ژنرال بازنشسته نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی در تحلیلی از شرایط نبرد در جنوب غزه در گفت و گو با رسانه عبری آی 24 خبر داد که عملیات اسرائیل در رافا ماهیت سیاسی دارد و هدف آن جلوگیری از سقوط کابینه نتانیاهو و به دست آوردن زمان بیشتر برای زندگی سیاسی رهبران این رژیم در قدرت است.

این فرمانده سابق میدانی در عملیات زمینی علیه مقاومت در غزه دلیل لشکرکشی ارتش به رافا به تهدیدات itmar فرزند پسر گویر و باتزائل اسموتیچمرتبط است، زیرا آنها بارها کابینه را تهدید کرده اند که اگر عملیات نظامی انجام نشود رافاکابینه را منحل خواهد کرد.

این ژنرال صهیونیست به رسانه های عبری گفت: سرباز بفرستید رافا برای یک هدف سیاسی و برای منافع شخصی و سیاسی سران کابینه انجام شد و این مانند عبور از خطوط قرمز نظامی است، زیرا منطق ندارد. فراتر نحوه سازماندهی عملیات در رافا وجود ندارد.

فرمانده سابق نیروهای میدانی غزه تصریح کرد: شرایط جنگ هر چقدر هم پیچیده و سخت باشد، اعضای تندرو شورای جنگ با حمایت خود به تشدید آن کمک کرده اند و به عنوان مثال یکی از فرصت ها و سناریوهایی است که اسموتیچ او برای اجرای طرح خود، یعنی جابجایی اجباری اعراب (آوارگان فلسطینی) لحظه شماری می کند. رافا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.