افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 261272
تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری بعدازظهر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه در 15 دقیقه ابتدایی واقعا تراکتوری نبودیم که او می خواست، افزود: آدم ما فوتبال بهتری بازی کردیم و بازی خود را به حریف دیکته کردیم. مربی تیم فوتبال تراکتورسازی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری بعدازظهر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه در 15 دقیقه ابتدایی واقعا تراکتوری نبودیم که او می خواست، افزود: آدم ما فوتبال بهتری بازی کردیم و بازی خود را به حریف دیکته کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: هدف تیم خوب و قابل احترام است و در انتقال های مثبت توانستیم تعداد گل ها را افزایش دهیم و با نتیجه عالی زمین را ترک کنیم.

مطهری در خصوص تقابل های پایان بازی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که منجر به اخراج بازیکنان شد، ریتم بازی را هم گرفت و نباید به باندها غذا می دادیم.

او گفت امروز خط دفاعی تیم ما بالا رفته است شگفت انگیز بود خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که بازیکنان 100 دقیقه با جان و دل دویدند تا تیم گلی دریافت نکند و همچنین فشردگی بین خطوط در زمانی که ما توپ را در اختیار نداشتیم و به دلیل کم بودن توپ. فاصله بین دفاع و حمله و حفظ سازماندهی دفاعی در طول بازی یکی از نکات بارز عملکرد تراکتورسازی در این دیدار این بود که توانستیم 2 ضربه به حریف بزنیم.

وی در خصوص مصدومیت حسین پور حمیدی در این دیدار اذعان داشت: پور حمیدی به دلیل بازی با فولاد از ناحیه ساق پا مصدوم شد و حتی در دو روز اول نتوانست بهبود پیدا کند و با تلاش تیم به این دیدار آمد. کادر پزشکی .

مطهری افزود: پور حمیدی امروز درد دل کرد و در دقایق دیدار مقابل مرادیان گرم شد، پورحمیدی بازیکن با شخصیتی است و غیرحرفه ای روی زمین نیفتاد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اخراج شجاع خلیل زاده گفت: شجاع هیچ کاری نکرد و فکر می کنم داور اشتباه کرد. شجاع خلیل زاده در رختکن به من گفت که من کاری نکردم چون او ستون و رهبر تیم ماست. همیشه مراقب بازیکنان و تیم باشید. او کاری نکرد که منجر به اخراج او شود.

مطهری در خصوص اینکه تراکتور بعد از گلزنی راحت تری فوتبال بازی می کرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که قبلاً رخ داده بود، تیم کمی از نظر روحی آشفته بود، روی این موضوع کار کرده ایم و هفته به هفته وضعیت بهتر می شود.

وی در خصوص میزان مصدومیت مهدی عبدی گفت: عبدی مصدومیت قدیمی داشت و در تمرینات ریکاوری برخوردی که باعث مصدومیت شود اتفاق نیفتاد و به یکباره زانوی این بازیکن ورم کرد و نخواستیم با استفاده از او در این امر ریسک کنیم. همخوانی داشتن.

مطهری درباره حمایت هواداران گفت: از هوادارانی که مثل همیشه یک صدا و همدلانه تیم را تشویق کردند تشکر ویژه دارم اما امیدوارم هواداران و دوازدهمین حامی تیم تراکتور هم از این تیم حمایت کنند. بازی با مس رفسنجان چون از حضور هواداران انرژی می گیریم و از آنها می خواهم در بازی مقابل مس رفسنجان حضور پرشور و پرشور در ورزشگاه داشته باشند.

تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار مقابل گل گهر توانست دو بار از روی نقطه پنالتی بازی را باز کند و با 47 امتیاز و حفظ جایگاه چهارم خود در جدول به بدرقه سپاهان ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.