افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

گلسیانی: ما پرسپولیسی هستیم و تا پایان لیگ باید بجنگیم/ آخرین دیدارهای لیگ را از دست نمی دهم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261180
گلسیانی: ما پرسپولیسی هستیم و تا پایان لیگ باید بجنگیم/ آخرین دیدارهای لیگ را از دست نمی دهم – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی های باقی مانده تا پایان لیگ اظهار نظر کرد. جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل هواداران گفت: ما تا فردا پیشتاز خواهیم بود و شخصیت تیم ما این است که تا آخر با قدرت جلو برویم، بجنگیم و در تمام مسابقات پیروز شویم. وی […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی های باقی مانده تا پایان لیگ اظهار نظر کرد.

جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل هواداران گفت: ما تا فردا پیشتاز خواهیم بود و شخصیت تیم ما این است که تا آخر با قدرت جلو برویم، بجنگیم و در تمام مسابقات پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازی امروز عجیب بود چون فرصت های زیادی را از دست دادیم باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و می خواهم به مسعود شجاعی به خاطر عملکرد خوب تیمش تبریک بگویم تیم او فوتبال خوبی بازی می کند و من دوست دارم که تیم های متوسط ​​در ایران مانند تیم شجاعی هجومی و زیبا بازی می کنند.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: ما موقعیت های زیادی را از دست داده ایم و فوتبال همین است اما در بازی های بعدی باید برای موقعیت های خود ارزش بیشتری قائل شویم. همه بازی های باقی مانده برای ما و استقلال خیلی سخت است و برای ما آسان نیست. ما باید کاری را که باید انجام دهیم، یعنی برد در بازی ها انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل بازی در تیم ملی گرجستان آخرین بازی پرسپولیس را از دست بدهد، گفت: خیر، چنین چیزی وجود ندارد زیرا مسابقات ملی بعد از آخرین بازی پرسپولیس است. مسابقات ملی تقریبا سه هفته بعد از پایان لیگ ایران شروع می شود و امکان ندارد آخرین بازی را در پرسپولیس از دست بدهم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)