افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین ضد آفتاب روشن کننده و مرطوب کننده را به شما معرفی می کنیم / این کرم به دلیل داشتن روی هزاران خاصیت دارد.

  • کد خبر : 261089
بهترین ضد آفتاب روشن کننده و مرطوب کننده را به شما معرفی می کنیم / این کرم به دلیل داشتن روی هزاران خاصیت دارد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سلامت پوست چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. زمانی که پوست شما پر از جوش و لک است و یا زمانی که کدورت روی پوست صورتتان فریاد می زند و می توانید آن را با آرایش بپوشانید و از خود راضی باشید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سلامت پوست چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. زمانی که پوست شما پر از جوش و لک است و یا زمانی که کدورت روی پوست صورتتان فریاد می زند و می توانید آن را با آرایش بپوشانید و از خود راضی باشید امکان پذیر نیست. بدون شک زیبایی چهره یک خانم عمدتا به دلیل پوست سالم اوست و دوم اینکه به آرایش و اینکه بدانیم چه سبک و رنگ آرایشی به ما می آید می رسیم. پوست سالم از کجا می آید؟ بدون شک داشتن پوستی شفاف و سالم تصادفی نیست و حتی افرادی که فکر می کنند پوستی بدون آکنه دارند دلیل بر داشتن پوستی سالم نیستند و ممکن است اصلا پوستی شاداب نداشته باشند. بنابراین همه ما باید داشتن روتین مناسب پوست و البته استفاده از ضد آفتاب را جدی بگیریم. کرم های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند و تا به حال بسیاری از آنها را می شناسیم. اما این بار سراغ آن دسته از ضدآفتاب هایی می رویم که حاوی روی هستند. پس با ما همراه باشید.

ضد آفتاب روی چیست؟

ضد آفتاب های معدنی یا معدنی حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم همیشه رنگ سفید دارند که باعث ناراحتی کاربر می شود. اما زیبایی این سبک ضدآفتاب در این است که این مشکل را حل کرده و در فرمولاسیون های جدید دیگر خبری از سفیدی صورت یا مالش به لباس نیست!

اگرچه می‌توانید از ضدآفتاب‌های شیمیایی با قدرت بالاتر استفاده کنید، اما ادامه استفاده از ضد آفتاب‌های معدنی حاوی روی، پوست حساس را از واکنش، تحریک و آکنه دور نگه می‌دارد.

ضد آفتاب های روی

Blue Lizard بهترین ضد آفتاب با روی مناسب برای پوست های حساس و مستعد آکنه

کرم ضد آفتاب معدنی Blue Lizard برای پوست های حساس با SPF 50+ نمونه بارز یک ضد آفتاب بسیار خوب با طیف وسیع برای پوست های ملایم و حساس است. ماده اصلی کرم ضد آفتاب از ماده معدنی اکسید روی ساخته شده و ماده معدنی است که روی پوست می نشیند و اشعه ماوراء بنفش را منعکس می کند. این ضد آفتاب همچنین حاوی موادی مانند عطر، پارابن و اکسی بنزون ​​نیست و ممکن است پیشنهاد خوبی برای پوست های حساس باشد.

ضد آفتاب های روی

EltaMD، بهترین ضد آفتاب هیبریدی

این ضد آفتاب با SPF 46 مخصوصا برای پوست های حساس و افرادی که مشکلات پوستی دارند توصیه می شود زیرا فرمولاسیون منحصر به فردی دارد. این ضد آفتاب می تواند به کنترل علائم آکنه کمک کند و محافظت قوی در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

ضد آفتاب های روی

سوپرگوپ، بهترین ضد آفتاب برای پوست های چرب

این ضد آفتاب SPF40 دارای تاییدیه Mindy Kaling است که نیازی به معرفی ندارد! این ضد آفتاب دارای پوششی صاف و آبرسانی قوی برای پوست در برابر نور آبی و آسیب های خورشید است. محافظت این ضد آفتاب بسیار بالاست.

ضد آفتاب های روی

Kosas DreamBeam، بهترین ضد آفتاب رنگی

کرم ضد آفتاب معدنی Dream Beam SPF 40 Kozes حاوی سرامیدها و پپتیدها برای آبرسانی، نرم شدن و البته روشن کنندگی و ایجاد پایه مناسب برای آرایش می باشد. این محصول فاقد سیلیکون است و ممکن است برای پوست های حساس بسیار مناسب باشد. بر روی پوست نیز تست شده و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

ضد آفتاب های روی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.