افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پیروزی نیمه تمام تراکتور مقابل گل گهر – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 261058
پیروزی نیمه تمام تراکتور مقابل گل گهر – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:50 و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار در اولین دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. نیم. ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:50 و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار در اولین دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. نیم.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو وگنین، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، عارف آغاسی، رحمان جعفری

تیم گل: محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری نژاد، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زیندروح، قائم اسلامی خواه.

بازی با شروع خوبی توسط بازیکنان گل گهر آغاز شد و در دقیقه 6 قائم اسلامی خواه سرسختانه به سمت دروازه تراکتورسازی شوت کرد و توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد. حملات دروازه بان ها ادامه داشت و در دقیقه 10 نوبت به روبرتو تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی شوت زد و توپش از کنار دروازه عبور کرد.

شاگردان گل گهر دست از حمله برنداشتند و در دقیقه 18 نفوذ و ارسال تیکدری به داخل محوطه از سمت راست با ضربه ضعیف سحرخایزان همراه شد که پورحمیدی دراز کشید و به سختی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 26 اولین فرصت تراکتور شکل گرفت و مهدی شیری ضربه ای را زد که محمدرضا اخباری ضربه مدافع تراکتور را در آغوش گرفت. در ادامه و در دقیقه 29 بازیکنان تراکتورسازی روی دروازه گل گهر موقعیت ایجاد کردند که حسینی در محوطه گل گهر روی زمین افتاد و داور پنالتی اعلام کرد که “گوستاوو” پشت توپ بوده و اخباری ابتدا ضربه او را مهار کرد اما روی ریباند دروازه گهر توسط این بازیکن باز شد تا نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی شود.

در دقایق پایانی نیمه اول (1+45) باز هم یک پنالتی برای تراکتور به همراه داشت که این بار رحمان جعفری پشت توپ ایستاد و توانست گل دوم را وارد دروازه گل گهر کند.

شاگردان گل گهر در ادامه تلاش کردند تا نتیجه را جبران کنند اما نتیجه ای نداشت تا نیمه اول با برتری تراکتور به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.