افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

150000 فلسطینی از رفح فرار کردند

  • کد خبر : 260937
150000 فلسطینی از رفح فرار کردند

آفتاب نیوز: مهاجرت اجباری ادامه دارد… اما هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد و شرایط زندگی وحشتناک است… تنها امید آتش بس فوری است. این بخشی از گزارش امروز آنروا درباره وضعیت اسفناک آوارگان فلسطینی است. در نشریه ای در شبکه اجتماعی علیرغم تلاش این افراد برای یافتن مکانی امن، هیچ مکان امنی […]

آفتاب نیوز:

مهاجرت اجباری ادامه دارد… اما هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد و شرایط زندگی وحشتناک است… تنها امید آتش بس فوری است. این بخشی از گزارش امروز آنروا درباره وضعیت اسفناک آوارگان فلسطینی است.

در نشریه ای در شبکه اجتماعی علیرغم تلاش این افراد برای یافتن مکانی امن، هیچ مکان امنی در نوار غزه برای رفتن آنها وجود ندارد.

ینس لرکه، سخنگوی دفتر هماهنگی کمک های سازمان ملل متحد، پیش از این گفته بود که هرگونه عملیات زمینی به معنای رنج و مرگ بیشتر برای 1.2 میلیون آواره فلسطینی است که در جنوبی ترین شهر نوار غزه و اطراف آن پناه گرفته اند.

حمیش یانگ، هماهنگ‌کننده اورژانس یونیسف در نوار غزه نیز بر لزوم توقف حمله روز گذشته اسرائیل به رفح تاکید کرد و خواستار ارسال فوری سوخت و کمک به نوار غزه شد و گفت که با مردم در رفح صحبت کرده است که آنها ” بسیار خسته و ترسیده… پناهندگان و به خصوص کودکان به دلیل بیماری، عفونت، سوءتغذیه و کم آبی در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

او توضیح داد که خانواده ها در رفح فاقد امکانات بهداشتی کافی، آب سالم و سرپناه هستند و مردم با حفر چاله در زمین در اطراف چادرها توالت های ابتدایی می سازند… و اجابت مزاج در باز در حال افزایش است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.