افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » سازمان لیگ فوتبال به باشگاه ها نسبت به نوشتن بیانیه هشدار داد

  • کد خبر : 26073
اسمارتک نیوز » سازمان لیگ فوتبال به باشگاه ها نسبت به نوشتن بیانیه هشدار داد

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک از آنها خواست که بیانیه ای صادر نکنند. باشگاه‌های فوتبال ایران که به نظر می‌رسد به بیانیه‌نویسی عادت کرده‌اند، علی‌رغم اخطار قبلی فدراسیون فوتبال، دعوای خود را دوباره به فضای مجازی باز […]

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک از آنها خواست که بیانیه ای صادر نکنند.

باشگاه‌های فوتبال ایران که به نظر می‌رسد به بیانیه‌نویسی عادت کرده‌اند، علی‌رغم اخطار قبلی فدراسیون فوتبال، دعوای خود را دوباره به فضای مجازی باز کردند.

در همین رابطه محمدرضا کیشوری فرد با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک از آنها خواست تا بیانیه ای صادر نکنند.

در این نامه آمده است:

با توجه به مصوبات جلسات هماهنگی دستگاه های قضایی فدراسیون فوتبال با رئیس فدراسیون و سازمان لیگ و با توجه به اینکه هر گونه حقی از باشگاه ها بر اساس آیین نامه و دستورالعمل های صادره باید برای آن درخواست شود. رسیدگی از طریق مراجع ذیربط این ارگان و فدراسیون فوتبال، اما متاسفانه در فصل قبل باشگاه ها در موارد اجرایی، داوری و سایر موارد از طریق بیانیه و از طریق رسانه های جمعی و عمومی اعتراض کردند که خارج از موازین و مصارف اداری و اساسنامه است. فدراسیون فوتبال و از طرفی باعث التهاب در جامعه می شود.

با توجه به اینکه با شروع فصل نقل و انتقالات این روال «انتشار بیانیه» از سوی برخی باشگاه ها ادامه یافته است، با توجه به تاکید کمیته های مستقل قضایی فدراسیون، هرگونه اعتراض باشگاه ها در تمامی موارد باید به سازمان ارسال شود. لیگ از طریق بالاترین مقام باشگاه، “مدیر عامل”.

تاکید مراجع قضایی مستقل فدراسیون بر این است که هرگونه حق باشگاه ها در چارچوب مقررات و اساسنامه فقط با درخواست مدیرکل با ارائه دلایل و مدارک معتبر و از این حیث ارسال قابل رسیدگی و پیگیری است. بیانیه و مصاحبه خارج از مقررات و اساسنامه فدراسیون فوتبال است و در انتظار برای جلوگیری از تبعات نامطلوب حقوقی، اجتماعی و قضایی، مدیران عامل باشگاه ها بر اهمیت رعایت دستورالعمل های انضباطی و قضایی به کلیه عوامل و ذینفعان تحت مدیریت آن تاکید می کنند. عوامل مربوطه «باشگاه فنی، ورزشی، نظارتی، مدیریتی و سایر ارکان» اعلام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.