افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تلویزیون هوشمند تا 25 میلیون / من یک پیشنهاد دارم، همه چیز برای شستن ظرف های من است!

  • کد خبر : 260445
تلویزیون هوشمند تا 25 میلیون / من یک پیشنهاد دارم، همه چیز برای شستن ظرف های من است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلویزیون وسیله ای ضروری در هر خانه ای است. آیا می توان بعد از خستگی و کار روزانه به خانه آمد و با یک فنجان چای و تماشای فیلم ها و سریال های پرمخاطب، خستگی را از تن بیرون نکرد؟ یک سری وسایل ضروری مانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلویزیون وسیله ای ضروری در هر خانه ای است. آیا می توان بعد از خستگی و کار روزانه به خانه آمد و با یک فنجان چای و تماشای فیلم ها و سریال های پرمخاطب، خستگی را از تن بیرون نکرد؟ یک سری وسایل ضروری مانند یخچال و گاز، چه موجود باشد و چه نباشد، می تواند کل زندگی شما را مختل کند و آن را خسته کننده کند. اما وسایلی مثل مبلمان و تلویزیون هستند که آنجا بودند و نبودشان مانع کار و زندگی ما نمی شود اما از طرفی نبودشان می تواند خیلی تاثیرگذار باشد و حالمان را بد کند! تلویزیون ها انواع مختلفی دارند، خب تا ده سال پیش سامسونگ، سونی و ال جی پرطرفدارترین برندها بودند، همه برندهای خارجی بودند، اما امروزه برندهای داخلی با خارجی ها رقابت کرده و خود را ثابت کرده اند. انتخاب یک تلویزیون مناسب ابتدا به میزان فضایی که در اختیار دارید و سپس به بودجه ای که قرار است خرج کنید بستگی دارد. تلویزیون ها وسایلی هستند که مانند سایر دستگاه ها قیمت آن ها افزایش یافته و گاهی اوقات خرید آن ها سخت است. در این مقاله با تلویزیون هایی که هم سایز و هم اینچ متوسط ​​رو به بالا دارند آشنا می شویم و به زیر 25 میلیون نیز می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

تلویزیون هوشمند 55 اینچی Q1E شیائومی با قیمت 25 میلیون تومان

یکی از بهترین و جدیدترین برندهایی که در بازار عرضه شده و دستگاه های دیجیتال بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است، برند شیائومی است. صفحه نمایش های این برند در مدل های معمولی 4K و QLED تولید می شوند. این مدل از تلویزیون های شیائومی به عنوان یک تلویزیون اقتصادی می تواند گزینه بسیار خوب و مناسبی برای افرادی باشد که به این سبک صفحه نمایش علاقه دارند و می خواهند تماشای فیلم و سریال با تصویری لوکس را تجربه کنند. این مدل تا 25 میلیون تومان یکی از بهترین هاست که ظاهری بسیار شیک دارد و از کیفیت تصویر 4K در کنار 30 وات قدرت صوتی بهره مند شده است. زاویه دید شیائومی Q1E به لطف پنل VA گسترده است و 178 درجه تخمین زده می شود که در کنار این قاب باریک بیشتر به چشم می خورد. این برند دارای سیستم عامل اندروید است که استفاده از آن بسیار آسان است و علاوه بر دسترسی های متعدد، امکان نصب برنامه های دیگر را نیز به شما می دهد و از این رو حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد.

25 میلیون تلویزیون هوشمند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.