افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بهترین لباس فوتبال

  • کد خبر : 26043
بهترین لباس فوتبال

پوشیدن لباس هایی که هر هفته بازیکن مورد علاقه تان می پوشد قطعا حس خوبی به شما می دهد و این دقیقا یکی از دلایلی است که بیشتر افراد به سراغ لباس های روزمره می روند. لباس های زیبا که طرح خوبی دارند بیشتر به چشم می آیند و جدای از بحث تیمی، افرادی که […]

پوشیدن لباس هایی که هر هفته بازیکن مورد علاقه تان می پوشد قطعا حس خوبی به شما می دهد و این دقیقا یکی از دلایلی است که بیشتر افراد به سراغ لباس های روزمره می روند.

لباس های زیبا که طرح خوبی دارند بیشتر به چشم می آیند و جدای از بحث تیمی، افرادی که اهل فوتبال نیستند نیز لباس های زیبا می خرند. گاهی اوقات قهرمانی یک تیم در یک مسابقه باعث می شود لباس آن تیم برای یک یا دو سال در آغوش گرفته شود و تاثیر زیادی در فروش آن لباس دارد. به طور کلی می توان گفت لباس های تیم اول ساده تر از لباس های دوم و سوم هستند و شاهد طرح های گرافیکی زیباتری بر روی این لباس ها هستیم.

در این مقاله قصد داریم بهترین لباس های فوتبال 10 فصل اخیر را در سطح تیم های باشگاهی برجسته بررسی کنیم.

اگر بخواهیم سه ست زیبا و پرطرفدار فصل 2013/14 را انتخاب کنیم، اولا میلان با راه راه های سنتی مشکی و قرمز با خطوط طلایی آدیداس ترکیب شده و طراحی منحصر به فردی ایجاد کرده است، دوم منچسترسیتی با رنگ های مشکی و خاکستری. . به زیبایی با آرم های طلایی تزئین شده است و اولین آن رئال مادرید است که عمدتاً سفید است و نارنجی و خاکستری کم رنگ در لباس استفاده شده است.

در فصل 2014/15 شاهد لباس های جذاب تری بودیم. لباس سوم رئال مادرید که دارای طرح اژدهای دو سر بود، بهترین پیراهن فصل بود. بر خلاف معمول، لباس خانگی آث میلان از راه راه های غیر سنتی استفاده می کرد و طراحی نهایی عالی بود. پیراهن دوم سیتی از نوارهای آبی سرمه ای در بالای پیراهن تا آبی در پایین پیراهن ساخته شده است. لباس خانگی چلسی یکی از لباس های جذاب این فصل بود.

در فصل 2015/16 شاهد طرحی ساده و بسیار جذاب برای پیراهن سوم یوونتوس بودیم که دل هواداران فوتبال را ربود. پیراهن اول آرسنال با طراحی بسیار زیبا خطوط گردن و شانه و استفاده مناسب از رنگ طلایی کار فوق العاده ای ارائه کرد. لباس سوم منچستر یونایتد مشکی با راه راه های نارنجی فسفری که طرح های رنگ و رو رفته بسیار زیبایی روی لباس داشت.

فصل 2016/17، پیراهن اول بارسلونا بسیار جذاب و زیبا با اضافه شدن خطوط ظریف در نوارهای معمولی بود. لباس اول یوونتوس نیز از حالت راه راه معمول خارج شده بود و بسیار جذاب به نظر می رسید. کیت سوم چلسی بسیار زیبا به نظر می رسد زیرا ترکیبی از نوک مداد مشکی و دقیق، آرم و خطوط فسفری شانه است.

برای فصل 2017/18 بهترین لباس متعلق به لباس سوم رئال مادرید با رنگ سبز سر غازی است که مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت. لباس یورو دورتموند یک لباس ساده اما بسیار جذاب بود که به معنای واقعی یک پیراهن خاص به حساب می آمد. پیراهن اول لیورپول در این فصل بسیار جذاب و در عین حال زیبا بود و مورد استقبال خیل عظیمی از هواداران فوتبال قرار گرفت.

بهترین لباس فصل 2018/19 با اختلاف به لباس سوم تاتنهام تعلق دارد. استفاده از رنگ سبز به همراه طراحی نقشه هوایی روی پیراهن آن را بسیار جذاب کرده است. اولین لباس بایرن با طرح‌هایی با الهام از استادیوم آلیانز ساخته شد. لباس خانگی جذاب لیورپول نسبت به سال های قبل تیره تر و زیباتر بود.

در فصل 2019/20 رقابت سختی بین لباس های مختلف فوتبال برای کسب عنوان بهترین های فصل وجود داشت. پیراهن دوم رئال مادرید که طرحی از هواداران تشویق کننده این تیم داشت را می توان به عنوان بهترین طرح معرفی کرد. پیراهن اول چلسی با طرح هایی از استمفوردبریج یکی از شاهکارهای این فصل بود. لباس هالووین یوونتوس ترکیبی از لباس کلاسیک و مدرن بود که بسیار جذاب و دیدنی است. لباس اول رئال در این فصل با اینکه بسیار ساده بود اما بسیار شیک و زیبا با جزئیات طلایی بود و از دید هواداران رئال بهترین لباس این تیم بود.

در فصل 2020/21 تعداد لباس هایی که شایسته حضور در بین سه نفر برتر هستند واقعا زیاد است و بهترین و محبوب ترین آنها لباس دوم بارسلونا است که ترکیبی از رنگ مشکی و جزئیات طلایی بود. دومین لباس زیبای این فصل پیراهن دوم منچسترسیتی است که شاهکاری در لباس فوتبال بود. آرسنال 2 یکی از محبوب ترین لباس های این فصل بود.

دو تیمی که واقعا جایشان در بهترین تیم های امسال خالی است، تیم سوم منچسترسیتی و تیم سوم بایرن مونیخ هستند.

فصل 2021/22 ترافیک بسیار شدیدتری از نظر لباس های زیبا و جذاب داشت. امسال حداقل 6 تیم حضور داشتند که رقابت شدیدی داشتند. بهترین لباس این فصل مربوط به لباس دوم رئال است که طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشت. پیراهن سوم بارسلونا یکی از بهترین و زیباترین طرح های این فصل بود و اگر قرار بود به عنوان پیراهن خانگی این تیم معرفی شود، می توانست خیلی بهتر به نظر برسد. پیراهن اول اینتر که طرح بسیار زیبایی از پوست مار دارد، در رده بندی بهترین های این فصل قرار گرفت. لباس های دوم برای تاتنهام، دوم برای سیتی و دوم برای بایرن از بهترین لباس های فوتبال در سال های اخیر بودند.

فصل 2022/23 قطعا بهترین لباس فوتبال برای تیم دوم آرسنال است که دارای لباس مشکی و طلایی است. بعد از مدت ها، یک پیراهن اول بارسا نیز از ترکیب رنگ و طرح خوبی بهره مند شد و مورد استقبال قرار گرفت. تیم چهارم آث میلان سر و صدای زیادی به پا کرد و لباس فوق العاده ای برای میلان تهیه کرد.

در ادامه، اجازه دهید در اینجا سه ​​مرجع مهم و قابل اعتماد برای ساخت لباس های فوتبال روزمره و کلاسیک را مرور کنیم.

  1. فروشگاه tradeinn.com

سایت Tridyne یکی از جامع ترین سایت هایی است که در زمینه های مختلف ورزشی از جمله فوتبال فعالیت می کند. در این سایت لباس های فوتبال در نسخه های مختلف موجود است و در کنار آن هواداران تیم ها نیز در اختیار هواداران قرار می گیرند. این سایت دارای زبان های مختلف است و روش های پرداخت متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  1. فروشگاه primashop.ir

سایت پریماشاپ یکی از فروشگاه های فوتبال است که در سال های اخیر روز به روز بر تعداد محصولات خود افزوده است و هم اکنون در زمینه پوشاک فصلی جدید و قدیمی بسیار گسترده و کامل شده است. نسخه های مختلف همین لباس به همراه لباس دوم و سوم تیم ها از جذاب ترین نکات این سایت است. لوازم ورزشی و پشتیبانی تیم از دیگر موارد قابل مشاهده در این فروشگاه است که قطعا طرفداران بی شماری دارد.

  1. فروشگاه futbolemocion.com

سایت Football Motion یکی از فروشگاه های تخصصی فوتبال است که انواع پوشاک، کفش و تجهیزات تیم های پشتیبانی را ارائه می دهد. آرشیو بسیار بزرگ و کامل لباس های فصل جدید تیم ها قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. لباس های فوتبال در مدل های آستین کوتاه و بلند، شورت و نسخه های بازیکن در این فروشگاه انتخاب بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. در یک روش بسیار ساده و کلی، این یکی از بهترین فروشگاه های فوتبال در جهان است که به شما امکان خرید با کارت های بین المللی و ارسال به تمام دنیا را می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.