افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

زیبایی همسر 15 سال کوچکتر رامین شکارچی از سریال نون خ + عکس خصوصی

  • کد خبر : 260195
زیبایی همسر 15 سال کوچکتر رامین شکارچی از سریال نون خ + عکس خصوصی

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین شکارچی در سریال نون خا: امیر سهیلی به عنوان دومین پسر خانواده در شهر «کنگاور» در منطقه معبد آناهیتا در مرز کرمانشاه و همدان به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر به نام «مجتبی» و یک خواهر کوچکتر به نام «نجمه» دارد که مادرش هنوز در قید حیات است و […]

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین شکارچی در سریال نون خا: امیر سهیلی به عنوان دومین پسر خانواده در شهر «کنگاور» در منطقه معبد آناهیتا در مرز کرمانشاه و همدان به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر به نام «مجتبی» و یک خواهر کوچکتر به نام «نجمه» دارد که مادرش هنوز در قید حیات است و پدرش در سال ۱۳۷۲ درگذشت.

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین شکارچی

در سال 1368 در سن 14 سالگی از مدرسه زیر نظر «علیرضا نادری» (کارگردان) وارد تئاتر شد و با شهرام عبدولی و محسن تنابنده در یک گروه تئاتر مشغول به کار شد. خودش می گوید اولین اجرای حرفه ای من در تئاتر با نمایش «جریان عصبی» حسن وارسته شروع شد.

امیر سهیلی معروف به رامین در سریال نون خا یکی از بازیگران کردی است که با بازی و لهجه شیرین خود توانسته به خوبی در سریال نون خا ایفای نقش کند. امیر سهیلی از سریال نون خا متولد 2 شهریور 1351 و در حال حاضر 51 سال سن دارد. یکی از جذابیت های حضور امیر سهیلی در سریال نون خا، عشق او به همسر 15 سال کوچکترش خانم آقاب است.

امیر سهیلی

همسر رامین شکارچی در ظهر خ

اکرم یدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کرمانشاهی است. اکرم یدی بازیگر نقش سیلور متولد دهه هفتاد و با بازی در نقش همسر رامین فود در سریال نون خا به شهرت زیادی دست یافت.

امیر سهیلی

نوشتن در برنامه عموپورنگ

امیر سهیلی که در سریال عمو پورنگ در نقش های متعددی ایفای نقش کرده است، پیش از ایفای نقش سلطان به عنوان نویسنده فعالیت می کرد.

امیر سهیلی

فیلم های

امیر سهیلی در سال های اخیر در چندین برنامه و فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته است که از جمله برنامه های تلویزیونی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلبه عمو پورنگ

پسر محله

سفره خدا

عید عموپورنگ

محله گل و بلبل 1-2-3

کوبر

کتابخانه عمو پورنگ

هزار و شصت و شانزده

چند نفر از ما

سریال Noon Kh 4

بازیگری در سینما

آهوی پیشونی سفید 2 و 3 سید جواد هاشمی

همسر و دختر امیر سهیلی

امیر سهیلی متاهل است اما عکس همسرش منتشر نشده و بیشتر تصاویری که در اینستاگرام امیر سهیلی به اشتراک گذاشته شده مربوط به دخترش رسپینا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.