افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اعتراضات دانشگاهی آمریکا در 50 سال گذشته بی سابقه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 260087
اعتراضات دانشگاهی آمریکا در 50 سال گذشته بی سابقه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مجله آمریکایی «تایم» بر روی جلد خود عکس هایی از اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکایی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد. مجله تایم در گزارش خود از این اعتراضات نوشت: رویدادهای جاری در دانشگاه های آمریکا در 50 سال گذشته بی سابقه بوده […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مجله آمریکایی «تایم» بر روی جلد خود عکس هایی از اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکایی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

مجله تایم در گزارش خود از این اعتراضات نوشت: رویدادهای جاری در دانشگاه های آمریکا در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است.

این گزارش می افزاید: انگیزه اعتراضاتی که تاکنون در دانشگاه ها صورت گرفته شبیه اعتراضات فعلی نیست. در دهه‌های 1960 و 1970، دانشجویان به جنگ‌های خارجی دولت ایالات متحده اعتراض کردند زیرا معتقد بودند چنین جنگ‌هایی جان آنها را تهدید می‌کند.

مجله تایم در گزارش خود تاکید کرد: آنچه باعث شده دانشجویان آمریکایی در اعتراضات کنونی سلامت و آینده شغلی خود را به خطر بیاندازند، کشته شدن بیش از 34 هزار فلسطینی در نتیجه حمله تلافی جویانه اسرائیل به نوار غزه پس از حمله 7 اکتبر حماس است. . .

این خبر در حالی منتشر می شود که چند تن از دانشگاهیان دانشگاه نیویورک در واکنش به بازداشت دانشجویان معترض، اردویی را برای حمایت از فلسطین برپا کردند.

دانشگاهیان خاطرنشان کردند: این اردوگاه در واکنش به بازداشت بیش از 40 دانشجوی طرفدار فلسطین در این دانشگاه در 12 اردیبهشت ماه ایجاد شد.

همه تحریم کردند موسسات اسرائیلی ها خواستار رفع اتهامات انضباطی علیه دانشجویان و پایان دادن به حضور پلیس در محوطه دانشگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.