افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

لزوم پاسخگویی و حفظ حرمت مراجعین در حوزه های قضایی خوزستان / تسریع در رسیدگی به پرونده های مهم قضایی

  • کد خبر : 26007
لزوم پاسخگویی و حفظ حرمت مراجعین در حوزه های قضایی خوزستان / تسریع در رسیدگی به پرونده های مهم قضایی

به گزارش رکنا خوزستان، علی دهقانی در ابتدای این جلسه با تقدیر از زحمات و تلاش های همه دستگاه های دادگستری در واحدهای مختلف که منجر به کسب بالاترین رتبه کشوری شد، افزود: با وجود برخی مشکلات و کاستی های موجود، با تلاش جهادی همکاران، شاهد ارتقای قوه قضائیه استان در شاخص های مختلف بوده […]

به گزارش رکنا خوزستان، علی دهقانی در ابتدای این جلسه با تقدیر از زحمات و تلاش های همه دستگاه های دادگستری در واحدهای مختلف که منجر به کسب بالاترین رتبه کشوری شد، افزود: با وجود برخی مشکلات و کاستی های موجود، با تلاش جهادی همکاران، شاهد ارتقای قوه قضائیه استان در شاخص های مختلف بوده ایم که در نتیجه قوه قضاییه استان خوزستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

رئیس دیوان عالی استان خوزستان با بیان اینکه اتحاد، همکاری و همراهی موجب پیشرفت امور و تحقق اهداف سازمان می شود، گفت: در تمامی دستگاه های اجرایی اگر از خرد جمعی و کار گروهی استفاده شود، وحدت وجود دارد. و در کنار آن انسجام درونی ایجاد خواهد شد.

وی همدلی و هماهنگی بین مدیران دستگاه قضایی را زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اداری دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت و سلیقه همه مردم با برنامه ریزی کافی برای ارتقای نظام قضایی استان استفاده شود زیرا نتیجه آن خواهد بود. خدمات بیشتر به مردم و مشتریان

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی گفت: همه مسئولان حوزه های قضایی خوزستان باید با توجه به حوزه کاری خود و در عین حال با حفظ قداست و کرامت مراجعین پاسخگو باشند. ، باید پاسخ های آموزنده و آموزنده ارائه کنند.

دهقانی خطاب به معاونان خود گفت: باید در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت و درایت به پرونده های مهم از جمله جرایم خشن، سرقت مسلحانه و شکایت های متعدد رسیدگی شود و در زمان مناسب اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.