افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ویرا: چهار بازی حساس در پیش روی پرسپولیس؛ هوادار در 7 بازی اخیر شکست نخورده است / مذاکرات برای ماندن ادامه دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 259749
ویرا: چهار بازی حساس در پیش روی پرسپولیس؛  هوادار در 7 بازی اخیر شکست نخورده است / مذاکرات برای ماندن ادامه دارد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هفته های پایانی لیگ می رسیم و چهار بازی اخیر بسیار ظریف است. اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: به هفته های پایانی لیگ می رسیم و چهار بازی اخیر بسیار حساس […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هفته های پایانی لیگ می رسیم و چهار بازی اخیر بسیار ظریف است.

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: به هفته های پایانی لیگ می رسیم و چهار بازی اخیر بسیار حساس است. ما از سه بازی سخت آمده‌ایم و بازی‌هایمان سخت و احساسی بود. با این حال به پایان این رقابت ها نزدیک می شویم.

وی با بیان اینکه شاگردانش در موقعیت های مختلف عملکرد خوبی داشته اند، تصریح کرد: او هوادار بسیار خوبی برای تیم است و بازی های خوبی ارائه می دهد. به خصوص در هفت هفته اخیر که هیچ شکستی را متحمل نشده و مقابل سلوان عملکرد بسیار خوبی داشت. بازی در انزلی بسیار سخت است اما هواداران در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت. هواداران می توانند با ترکیب ها و سیستم های مختلف بازی کنند و ورزشگاه پاس قوامین زمین خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به دلیل اخراج بازیکنان پرسپولیس در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: اگر بازیکن ما برای تصاحب توپ با بازیکن حریف دعوا نکند نمی توانیم جلوی این اتفاق را بگیریم. گرفتن کارت به اعضای تیم فشار می آورد، اما بازیکنان روی خودشان کار می کنند تا با حریف رقابت کنند، بجنگند و خودشان را کنترل کنند تا این اتفاقات رخ ندهد.

اسمار خطاب به خبرنگاری که معتقد بود به صحبت های بازیکنان استقلال رسیدگی نمی شود، گفت: برخی چیزها خارج از اختیار مربی است. مدیران باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی (سرپرست تیم پرسپولیس) می توانند بیشتر در این زمینه فعالیت کنند. ما و بازیکنان سعی می کنیم تمام تمرکزمان را روی بازی ها متمرکز کنیم. بازی مهمی در پیش داریم. هدف ما انتخاب یک استراتژی خوب و کسب یک نتیجه خوب با ارائه یک بازی خوب است.

وی در خصوص اینکه بازیکنان خارجی در تیم های باشگاهی باید 60 درصد دقایق مسابقات را در یک فصل انجام دهند تا بازیکن بتواند در فصل آینده از سهمیه خارجی خود استفاده کند، گفت: نمی دانم قانون چیست و نمی دانم. اگر این 60 درصد برای یک بازیکن باشد یا نه برای همه بازیکنان خارجی. یک بازیکن ممکن است مصدوم شود و نتواند بازی کند. کل تیم نباید ببازند چون یک بازیکن بازی می کند یا نه. من قانون را نمی دانم و نمی دانم چه خبر است.

پس از اینکه خبرنگار دیگری از قانون قبلی حمایت کرد و گفت باشگاه ممکن است سهمیه خارجی فصل آینده را از دست بدهد (در صورت عدم استفاده از بازیکن خارجی در 60 درصد بازی ها)، سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکن حق الزحمه خود را می گیرد. از دست دادن است یا باشگاه؟ اگر چنین است، ناعادلانه است. شاید بازیکن مصدوم است و نمی تواند بازی کند. این فصل ربطی به فصل بعدی ندارد. هر قانونی که برای یک تیم اعمال می شود باید برای تیم دیگر نیز اعمال شود.

عثمر در خصوص فوتبال تهاجمی پرسپولیس بر خلاف بازی های دیگر تیم ها که در بسیاری از موارد با تساوی های سطح پایین به پایان می رسد، گفت: این به تاکتیک و ترکیب انتخابی مربی یا فرهنگ فوتبال برمی گردد. در سال های اخیر مسابقات مهمی در فوتبال ایران داشتیم که در آن گل های زیادی به ثمر رسید. شاید مربی در یک فصل اینقدر به تیمش حمله نکرده باشد.

وی با اشاره به اینکه بار هجومی پرسپولیس بر دوش اوستون آرونوف است، خاطرنشان کرد: آرونوف فصل خوبی را پشت سر می گذارد و بسیار خوب بازی می کند اما همه بازیکنان کمک می کنند تا این اتفاق بیفتد. آرونوف تنها کسی نیست که عملکرد خوبی دارد. بازیکنان دیگر هم خوب کار می کنند تا بازی آرونوف دیده شود. عیسی کثیر در حمله خوب است و مدافعان ما به مهاجمان کمک می کنند تا گلزنی کنند. شاید یک بازیکن بیشتر دیده شود اما همه بازیکنان به او کمک می کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قراردادش با این باشگاه تصریح کرد: در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفتم که صحبت ها ادامه دارد اما هدف ما ارائه بازی های خوب است. بقیه به باشگاه بستگی دارد.

اسمار در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در پرسپولیس بماند یا خیر، پاسخ داد: من پرسپولیس را دوست دارم و در این باشگاه احساس خوبی دارم. از بازی های انجام شده و نتایج پرسپولیس لذت می برم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم. باید حرف بزنیم و حرف بزنیم ببینیم چه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج اخیر پرسپولیس باعث شد او از تیم های خارجی پیشنهاد داشته باشد یا خیر پاسخی نداد و از حضور خبرنگاران در نشست خبری تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.