افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

شاداب کننده رنگ مو/ چین و چروک های پوستتان را بشمارید، ده سال سن شما را کاهش می دهند

  • کد خبر : 259725
شاداب کننده رنگ مو/ چین و چروک های پوستتان را بشمارید، ده سال سن شما را کاهش می دهند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه برای زیبا به نظر رسیدن نمی توان فقط به ظاهر خود نگاه کرد و بعد فکر کرد که زیبا هستی، زیرا بالاخره یک سری چیزها بسیار مهمتر از زیبایی ظاهر شماست. به عنوان مثال استایل شیک یکی از آنهاست، یعنی اگر چهره ای به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه برای زیبا به نظر رسیدن نمی توان فقط به ظاهر خود نگاه کرد و بعد فکر کرد که زیبا هستی، زیرا بالاخره یک سری چیزها بسیار مهمتر از زیبایی ظاهر شماست. به عنوان مثال استایل شیک یکی از آنهاست، یعنی اگر چهره ای به زیبایی مدل ها داشته باشید، اما استایل شما دل را خوش کند، زیبایی شما دیده نمی شود، اما برعکس آن نیز صادق است. یعنی ممکن است ظاهری معمولی داشته باشید اما بسیار شیک باشید و در این صورت چهره شما نیز جلوی مردم زیباتر به نظر می رسد و این قدرت استایل است.

پس با این داستان می توان گفت که امروزه تعریف زیبایی تغییر کرده و دیگر فقط به ظاهر افراد توجه نمی شود، مثلاً پوست و موی خوب همیشه جزء معیارهای زیبایی بوده و خواهد بود. البته اگر زیبایی شما به طور طبیعی به دست می آید، بیایید، خیلی بهتر است به جای انجام کارهایی مانند کراتینه و امثال آن، به دنبال یک ماسک طبیعی برای صاف کردن موهای خود باشید. اما در این بین، یک عامل بسیار تاثیرگذار در زیبایی مو وجود دارد و آن رنگ مو است، به این معنی که نمی توانید با این عامل سر و صدا ایجاد کنید و یکی از آنها جوانتر به نظر می رسد، آن هم همین است. با کمک رنگ های شاداب کننده مو که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

رنگ موی جوان کننده بلوند توت فرنگی.

اگر موهای بلوند یا قرمز دارید، توصیه ما این است که رنگ موی بلوند توت فرنگی را برای تغییری شگفت انگیز انتخاب کنید. این رنگ برای آن دسته از افرادی که رنگ پوستشان سرد و روشن است بسیار عالی است و علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به آن ها می دهد باعث می شود جوانتر از آنچه هستند نیز به نظر برسند.

اگر سراغ این رنگ مو بروید متوجه می شوید که ماندگاری بسیار بالایی دارد و نیازی به مراقبت زیادی از آن ندارید و از دیگران می شنوید که چقدر جوان تر و زیباتر شده اید و قطعا آنها هم می خواهند راز تو شما همچنین می توانید هر شش هفته یک بار، هایلایت های روشن را در کنار آنها اضافه کنید.

شاداب کننده رنگ مو

رنگ مو کاراملی جوان کننده.

یکی دیگر از رنگ های مو که برای خانم هایی با پوست نسبتا سبز بسیار مناسب است، رنگ کاراملی است که شما را به گونه ای متمایز می کند که از معجزه آن متعجب خواهید شد، زیرا باور نکردنی است که با انتخاب فقط می تواند چنین شود. یکی رنگ او تغییری ایجاد کرد. اگر نمی خواهید تمام موهایتان را رنگ کنید، می توانید فقط انتهای آن را کاراملی کنید و فقط با این مقدار رنگ به صورت و موهای خود طراوت خاصی ببخشید.

شاداب کننده رنگ مو

رنگ موی جوان کننده بلوند عسلی.

مواقعی هم هست که خانم ها ناخودآگاه روی شمردن چین و چروک های پوستشان تمرکز می کنند که کم کم اعتماد به نفسشان را پایین می آورد و باعث عصبی شدنشان می شود که این اشتباه است چون در آخر روز پیری یک امر طبیعی است. شما باید آن را بپذیرید، اما می توانید آن را احساس کنید. از چند جهت کمتر

خوب رنگ کردن موها یکی از مواردی است که علاوه بر پوشاندن موهای خاکستری باعث می شود تا روی چین و چروک های پوست تمرکز کنید و در نتیجه جوان تر به نظر برسید و یکی از رنگ های این مدل بلوند عسلی است که ظاهر خوبی دارد. در هر سنی شما را شاداب و زیبا می کند و همچنین به روشن تر شدن پوست شما کمک می کند.

شاداب کننده رنگ مو

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.