افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

چرا باید آب لیمو را داخل توالت بریزیم؟ / با یک تکه لیمو همه چیز را از خاک، زنگ زدگی و رسوبات پاک می کنید.

  • کد خبر : 259691
چرا باید آب لیمو را داخل توالت بریزیم؟  / با یک تکه لیمو همه چیز را از خاک، زنگ زدگی و رسوبات پاک می کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سبک خانه ها به خرید لوازم لوکس یا چیدمان آن ها بستگی ندارد. بلکه شما یک بانوی خوش سلیقه ایرانی به مواردی مانند گردگیری، شستن و به طور کلی نظافت خانه زندگی توجه کنید. از طرفی حمام و توالت از اجزای دست محسوب می شوند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سبک خانه ها به خرید لوازم لوکس یا چیدمان آن ها بستگی ندارد. بلکه شما یک بانوی خوش سلیقه ایرانی به مواردی مانند گردگیری، شستن و به طور کلی نظافت خانه زندگی توجه کنید. از طرفی حمام و توالت از اجزای دست محسوب می شوند که علاوه بر کثیفی های معمول، با میکروب ها و آلودگی ها نیز مقابله می کنند که جدا از ظاهر زشت و کثیف، برای سلامتی انسان نیز مضر هستند. .دارد.

بسیاری از زنان خانه دار از مواد شیمیایی برای آسان کردن کار خود استفاده می کنند، در حالی که تعدادی راه حل جدید وجود دارد که ثابت می کند با استفاده از مواد طبیعی و طبیعی می توان به پاکیزگی و سلامتی دست یافت. مثلا آبلیمو! بله، آب لیمو به دلیل خاصیت اسیدی آن می تواند بسیار مفید باشد و در واقع برای نظافت سرویس بهداشتی کاملا چشمگیر و مفید است. برای دانستن نحوه استفاده از آب لیمو در این راستا کافیست مقاله ما را دنبال کنید.

روش اول استفاده از آب لیمو برای رسوب زدایی و تمیز کردن است.

جرم و جنایت چیزی است که اغلب در حمام و توالت دیده می شود. رسوب زدایی یکی از سخت ترین کارها در نظافت این فضاست که با هیچ محلول و ماده ای نمی توان آن را انجام داد. خوب، اینجا می توانید نصف لیوان جوش شیرین را با دو قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن و البته یک لیمو ترکیب کنید تا جرم از توالت پاک شود. فراموش نکنید که یکی از خواص پراکسید هیدروژن و آب لیمو این است که می توانند ضدعفونی کنند و از طرفی جوش شیرین می تواند آلودگی ها را از بین ببرد و همه جا را تمیز کند. کافی است هفته ای یکبار این خمیر را داخل کاسه توالت بریزید و با برس مخصوص پخش کنید. 20 دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید.

3464

راه سوم برای پاک کردن رسوب از توالت.

در این قسمت برای از بین بردن جرمی که به سنگ توالت می چسبد، می توانید نصف لیوان سرکه سیب را با نصف لیوان آبلیمو مخلوط کرده و روی سنگ توالت بریزید. سپس آن را مسواک بزنید و در نهایت بعد از 10 دقیقه توالت را بشویید و از نتیجه ای که خواهید دید شگفت زده شوید.

74744

لکه های زنگ زدگی را پاک کنید

زنگ زدگی در هر جایی که آب و رطوبت وجود دارد به وجود می آید. زنگ سطوح قهوه ای رنگ و بدشکل است که بر روی تجهیزات حمام و توالت ایجاد می شود و حذف آن دشوار یا غیرممکن است. پاک کردن این سبک از لکه ها بسیار سخت است، زیرا اگر به طور تصادفی با آن ها برخورد کنیم، می توانند لکه ای سرسخت روی لباس ما باقی بگذارند. اما نگران نباشید زیرا با مالیدن لیمو می توانید بسیاری از لکه های زنگ زدگی را از بین ببرید و از بین ببرید. لکه های ایجاد شده روی سینک یا وان و حتی روی شیرها را می توان با لیمو تمیز کرد و جلوه بهتری به شما می دهد. به سادگی نصف لیمو را مستقیماً روی لکه ها بمالید و شروع به از بین رفتن می کنند.

2484

تمیز کردن شیرهای حمام

علاوه بر سنگ های توالت، شیرهای آب هم تمیز کردن خیلی سخت است و از طرفی خیلی استرس زا است که بروید و ببینید که در حمام همه چیز می درخشد و بوی خوبی می دهد، اما شیرها تمیز نیستند و هیچ هر چه تلاش می کنیم، آنها تمیز نیستند. اما نگران نباشید زیرا می توانید این مشکل را به راحتی با لیمو حل کنید. یک لیمو را برش داده و از وسط نصف کنید. سپس لیمو را به نمک آغشته کرده و روی شیرها بمالید. اسید داخل لیمو به کمک لیمو می تواند به خوبی تمام کثیفی ها و آلودگی ها را از بین ببرد و شیر را براق کند.

68374684



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.