افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

ستاره کژوال و رنگارنگ پسیانی در کت چرمی; چقدر برای پرستار قرتی الزار آسان است!

  • کد خبر : 25952
ستاره کژوال و رنگارنگ پسیانی در کت چرمی;  چقدر برای پرستار قرتی الزار آسان است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سهرا پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و فرزند آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر سبک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سهرا پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و فرزند آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر سبک کژوال و رنگارنگ اسپورت، در بازیگری نیز تبحر زیادی دارد.رقابت ایران برای بازی در نمایش “Cien por Cien” به کارگردانی مرتضی اسماعیل به پایان رسیده است. . ستاره پسیانی در فیلم ها و سریال های زیادی مانند خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندانش، ولپن، بیست و یک مرگ در سی روز، مکاشفه درباره یک مهمانی خاموش، لانتوری، کوچه بی نام، وارونگی، فرشتگان قصاب، بازی کرده است. بچه گربه خوب بد 2، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، پوست قرمز، کت چرمی، علفزار، اتاق ورونیکا، و پاییز. از آنجایی که قصد داریم علاوه بر مهارت های بازیگری، استایل این بازیگر جوان را نیز بررسی کنیم، خوب است بدانید که او در انتخاب لباس، سبک شخصی دارد.

در کل می توان گفت ستاره پسیانی کژوال است و لباس هایی می پوشد که در آن احساس راحتی می کند، البته این کار را در قاب خودش انجام می دهد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین ظاهرهای سه تار پسیانی آشنا شوید.

ستاره پسین

ستاره پسیانی با بادکنک در میانه اکران فیلم سرخ پوست!

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، سهر پسیانی یکی از هنرمندانی است که لباس راحتی اما با جسارت و استایل خاص خود می پوشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در انتخاب سبک های کلاسیک و شیک نیز استاد است، اما معتقد است که برای شرکت در برخی مهمانی ها یا مراسم اغلب پوشیدن لباس های راحت ضروری است. به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی سبک های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها سبک کژوال است، دقیقا همان سبکی که ستاره در اولین نمایش فیلم قرمز پوست برای خود انتخاب کرد. او برای شرکت در این مراسم کتی پف کرده و بادکنکی به تن کرد و لباس خود را با لباس های راحتی دیگر مانند شلوار جین تکمیل کرد.

ستاره پسین

ستاره پسین

پسیانی بار دیگر ستاره کژوال جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد

سبک کژوال یکی از استایل های جذاب و با سابقه ای است که ستاره پسیانی برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مانند اکثر مواقع به تن کرد. به طور قطع می توان گفت که این سبک از دهه 1960 مورد استفاده قرار گرفته است، همه ستاره ها و بازیگران دنیا در این سال ها از این نوع سبک استفاده کرده اند و به همین دلیل به یکی از سبک های معروف و محبوب تبدیل شده است. با نگاهی به تصاویر زیر به راحتی متوجه می شوید که این بازیگر جوان علاوه بر لباس پوشیدن معمولی، به هارمونی رنگی و اصول و قواعد سبک نیز پایبند است.

ستاره پسین

ستاره پسین

ستاره پسیانی در اکران فیلم الافزار نشان داد که کمد لباس زرد دارد

به جرات می توان گفت یکی از رنگ های مورد علاقه پسیانی استار زرد است. همانطور که حتی با ظاهری سطحی هم دیده می شود، او در اکثر لباس هایش از کت یا اکسسوری های زرد استفاده می کند. ستاره پسیانی برای شرکت در اکران فیلم الاف زار همانند فیلم سرخ پوستان کت زرد انتخاب کرده بود و برای تکمیل استایل خود با لباس مشکی و راحت به خود کمک کرده بود. او مثل همیشه در این مراسم معمولی و خوش تیپ به نظر می رسید.

ستاره پسین

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک ستاره پسیانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.