افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

گذرگاه های نوار غزه بسته شد و هیچ کمکی نرسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 259301
گذرگاه های نوار غزه بسته شد و هیچ کمکی نرسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت نمایندگی گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه اعلام کردند که گذرگاه‌ها در نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی به این منطقه نمی‌رسد. هیئت نمایندگی گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در بیانیه‌ای در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشایی گذرگاه‌ها […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت نمایندگی گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه اعلام کردند که گذرگاه‌ها در نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی به این منطقه نمی‌رسد.

هیئت نمایندگی گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در بیانیه‌ای در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های بشردوستانه به این سنگر تاکید کردند که گذرگاه‌های نوار غزه همچنان بسته است و تحت کنترل رژیم صهیونیستی و از ابتدای حمله ارتش صهیونیستی و اشغال گذرگاه رافا و بسته شدن گذرگاه کرم ابو سالم، هیچ کمکی وارد این منطقه نشده است.

همچنین اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه و اراضی فلسطینی ادامه دارد. دستیاران همچنین از ارسال کمک به حلقه و صهیونیست ها همچنان از ارسال کمک ها به غزه جلوگیری می کنند.

منابع فلسطینی از این توافق خبر دادند دستیاران صهیونیست ها با عبور از این سنگ، مسیر کمک رسانی به غزه را مسدود کرده اند.

این در حالی که ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به برج مسکونی المصری در مرکز شهر رافا هدف قرار دادن جنگنده های اسرائیلی از مسجد عبدالله بن روح در خیابان بمب در شرق رافا بمباران شد

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر به جوانان فلسطینی در این شهرک حمله کردند. برزیت آنها در شمال رام الله تیراندازی کردند. این جوان فلسطینی از ناحیه شکم و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حالش وخیم است.

در ادامه رسانه های رژیم صهیونیستی از یک شهرک نشین صهیونیست در این شهر خبر دادند. همیشه آویو او با چاقو مورد حمله قرار گرفت. این صهیونیست اصالتاً اریتره ای است و وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

رویدادها در غزه به صورت گردان ادامه دارد قسام اعلام کرده است که یک بولدوزر نظامی صهیونیستی از نوع D9 در جنوب شرقی این محله صبر این کشور با موشک های پشت سر هم به شهر غزه حمله کرده است.

گردان ها قسام از دو خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جنوب این محله خبر داد ایزابل در شهر غزه با موشک ضد زره یاسین 105 و بمب شوآز اشاره کرده است

گردان ها قسام شاخه نظامی حماس، ارتش صهیونیستی در شرق رافا در جنوب نوار غزه در کمین سختی افتاد.

قسام وی اعلام کرد که پس از ورود نیروهای رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی دهانه یک تونل را منفجر کرد که در نتیجه آن تعدادی از سرنشینان کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

گردان ها قسام همچنین نظامیان صهیونیست در جنوب محله ایزابل در شهر غزه توسط گلوله های خمپاره له شد.

نیروهای شهید عمر القاسم وی تاکید کرد که نیروهای اشغالگر در نزدیکی منطقه هستند فرودگاه در شرق رافا با 107 موشک هدف گیری شد.

همچنین گردان های قدس اعلام کردند که مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر در این محور مستقر است. ما نمی خواهیم یک حمله خمپاره ای در جنوب شهر غزه رخ داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.