افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

صنعت فولاد با تامین برق پایدار به مقام اول در رشد تولید دست یافت

  • کد خبر : 259039
صنعت فولاد با تامین برق پایدار به مقام اول در رشد تولید دست یافت

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تامین برق صنایع به سه بخش واحدهای صنعتی کوچک، واحدهای مستقر در شهرهای صنعتی و صنایع برق تقسیم می شود. وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و کارگاه های کوچک که 92 درصد مشترکین صنعتی را تشکیل می دهند از نظر مصرف برق محدودیتی ندارند. مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: […]

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تامین برق صنایع به سه بخش واحدهای صنعتی کوچک، واحدهای مستقر در شهرهای صنعتی و صنایع برق تقسیم می شود.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و کارگاه های کوچک که 92 درصد مشترکین صنعتی را تشکیل می دهند از نظر مصرف برق محدودیتی ندارند.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: واحدهای مستقر در شهرهای صنعتی یک روز در هفته در برنامه های مدیریت مصرف شرکت می کنند.

رجبی مشهدی گفت: این گروه از مشترکان می توانند با انتقال روز تعطیل از روز جمعه به یکی از روزهای هفته، برق مورد نیاز را به طور کامل تامین کنند.

وی ادامه داد: گروه سوم متشکل از حدود 350 مشترک بزرگ به نام صنایع انرژی بر نیز بر اساس قانون رفع موانع توسعه صنعت برق موظف به احداث نیروگاه هستند.

مدیرعامل توانیر افزود: صنایع این گروه حدود 1400 مگاوات نیروگاه ساخته و به شبکه سراسری متصل کرده اند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقشار از برنامه های مدیریت مصرف مستثنی هستند، گفت: در صورت عدم احداث نیروگاه در اولویت برنامه های مدیریت مصرف قرار می گیرند.

وی افزود: قانون رفع موانع توسعه صنعت برق، صنایع انرژی زا را موظف کرده است تا قبل از سال 1404 نیروگاه خود را بسازند و برخی از صنایع به این مهم دست یافته اند و 1400 مگاوات نیروگاه نصب شده است. توسط بخش صنعت کشور ساخته و راه اندازی شده است و پیش بینی می شود این میزان تا پایان سال جاری به 2000 مگاوات برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.