افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

گزارش ارزهای دیجیتال: ارتقای Dencun اتریوم را دوباره به “ارز تورمی” تبدیل می کند

  • کد خبر : 259010
گزارش ارزهای دیجیتال: ارتقای Dencun اتریوم را دوباره به “ارز تورمی” تبدیل می کند

به گفته تحلیلگران CryptoQuant، ارتقای Dencun دوباره اتر را به یک ارز تورمی تبدیل کرده است. در نتیجه، ETH شخصیت خود را به عنوان پول “اولتراسوند” از دست داده است. در این سرزمین همه برنده اند! گزارشی که Cryptocoin در روز چهارشنبه منتشر کرد، نشان داد که میزان اتر سوزانده شده به یکی از پایین‌ترین […]

به گفته تحلیلگران CryptoQuant، ارتقای Dencun دوباره اتر را به یک ارز تورمی تبدیل کرده است. در نتیجه، ETH شخصیت خود را به عنوان پول “اولتراسوند” از دست داده است.

در این سرزمین همه برنده اند!

گزارشی که Cryptocoin در روز چهارشنبه منتشر کرد، نشان داد که میزان اتر سوزانده شده به یکی از پایین‌ترین سطوح از زمان به‌روزرسانی Merge، به دلیل کاهش هزینه‌های تراکنش در شبکه اتریوم پس از ارتقای Dencun، کاهش یافته است. پس از Marj، مکانیسم اثبات کار (PoW) اتریوم به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) تبدیل شد. در این گزارش آمده است که تامین اتر (ETH) با سریعترین نرخ روزانه شبکه اتریوم از زمان Marj در حال رشد بوده است.

اتریوم دیگر پول اولتراسوند نیست!

آخرین ارتقای اتریوم (Dencun) ممکن است بسیار خوب عمل کرده باشد، اما پیامدهای ناگواری برای سرمایه گذاران بلندمدت اتریوم (ETH) دارد.

همانطور که بارها گفته شد، هارد فورک Dencun کارمزد تراکنش ها را در چندین شبکه لایه 2 اتریوم بیش از 90 درصد کاهش داد. بر اساس داده‌های CryptoQuant، میانگین کارمزد تراکنش‌های اتریوم در حال حاضر به بالاست چهار برابر کمتر قبل از ارتقاء دانکن، با فعالیت در دوره های مشابه در این شبکه مقایسه می شود.

با این حال، با پرداخت هزینه های کمتری توسط کاربران، شبکه اتریوم اکنون عرضه در گردش ETH را افزایش می دهد. کمترین نرخ از زمان مرج در سپتامبر 2022 می سوزد. در واقع، نرخ سوختگی ETH اکنون خیلی کم اتریوم به حالت «ارز تورمی» بازگشته است. ارزهای تورمی، ارزهایی هستند که بیشتر از مقدار سوزانده شده در یک دوره معین ارز تولید می کنند.

تحلیلگران ارزهای دیجیتال می گویند:

قبل از ارتقای Dencun، فعالیت بیشتر شبکه در اتریوم به معنای کارمزدهای بالاتر و در نتیجه عرضه کمتر اتر بود. با این حال، پس از ارتقای Dencun، میزان کل هزینه‌های مصرف شده از فعالیت شبکه کاهش یافته است.

همچنین در این گزارش هفتگی ذکر شده است:

نتیجه می گیریم که با سرعت فعلی فعالیت شبکه، اتریوم دوباره «ضد تورم» نمی شود و «پول اولتراسوند» احتمالا منسوخ و مرده است، یا برای احیای به فعالیت شبکه بسیار بالاتری نیاز دارد.

“پول اولتراسوند” پس از ارتقای Marj به یک نام مستعار محبوب اتریوم تبدیل شد. این نام به پتانسیل اتریوم برای کاهش تورم در بلندمدت تاکید شده است. مفهوم آن این است که اگر طلا یا بیت کوین سقف عرضه داشته باشند و «پول سالم» در نظر گرفته شوند، اتریوم «پول اولتراسونیک» با عرضه رو به کاهش در نظر گرفته می‌شود.

ارتقاء Marj نرخ انتشار ETH جدید را تا 90 درصد کاهش داد و آن را به کمتر از مقداری که شبکه از طریق هزینه‌ها می‌سوزاند، رساند. در نتیجه این نام به آن داده شد.

بر اساس یک گزارش جدید، ارتقاء Dencun اتریوم باعث تورم مجدد اتریوم شده است - منبع: CryptoQuantبر اساس یک گزارش جدید، ارتقاء Dencun اتریوم باعث تورم مجدد اتریوم شده است - منبع: CryptoQuant
تبلیغات Dencun اتریوم بار دیگر اتریوم را افزایش داده است – منبع: CryptoQuant

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-09 17:51:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.