افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

با دوست یا جنتلمن خود لباس بپوشید. از مانتو گرفته تا شلوار، ترفندهای ترکیب رنگ و مدل را یاد بگیرید

  • کد خبر : 25901
با دوست یا جنتلمن خود لباس بپوشید.  از مانتو گرفته تا شلوار، ترفندهای ترکیب رنگ و مدل را یاد بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پوشیدن لباس یکی از ترفندهای جذاب استایلی است که شما را زوجی هماهنگ و صمیمی می کند. البته فراموش نکنید که ترکیب لباس ها در دنیای مد قوانین خاصی دارد که افراد کمی آن را می دانند، بنابراین دانستن نحوه ترکیب هر رنگ مستلزم دانستن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پوشیدن لباس یکی از ترفندهای جذاب استایلی است که شما را زوجی هماهنگ و صمیمی می کند. البته فراموش نکنید که ترکیب لباس ها در دنیای مد قوانین خاصی دارد که افراد کمی آن را می دانند، بنابراین دانستن نحوه ترکیب هر رنگ مستلزم دانستن اصول خاصی است. لباس پوشیدن فقط یک استایل زن و شوهر با یک مرد نیست، بلکه می توانید لباس های خود را برای رفتن به سفر با دوست دخترتان ست کنید تا در زیر خاطرات این سفر جذاب و زیبا به نظر برسید. پس اگر می خواهید تابستان امسال با دوست یا همسرتان لباس بپوشید، بهتر است از ترفندهایی برای انتخاب لباس به سبک لباس دو نفره آگاه باشید. اول از همه باید بدانید که پوشیدن لباس فقط محدود به پوشیدن لباس های کامل هم شکل و مدل نیست، مثلاً فکر نکنید که اگر دوست شما کت صورتی پوشیده است، شما باید همان کت را بپوشید. با آن مطابقت داشته باشد، اما می تواند در سبک پوشش با هم یکی باشد یا حتی با انتخاب رنگ هایی که هماهنگی دارند اما یکسان نیستند، آنها را با هم ترکیب کنند.

پس فراموش نکنید که علاوه بر انتخاب رنگ های مشابه، برخی رنگ ها مکمل هم هستند و ترکیب آن ها ظاهری بسیار زیبا برای شما ایجاد می کند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین سبک های تابستانی را در اختیار شما قرار دهیم.

یک کت است

دقیقا همان کت ها را بپوشید؛ آسون بگیر

اگر به دنبال ست کردن لباس های خود با دوست یا خواهر خود هستید، بهترین و سریع ترین راه حل برای شما انتخاب لباس های کاملاً یکسان است. این ترفند یکی از ترفندهای دنیای مد و استایل است که به وفور داده می شود، برای مثال ساقدوش ها در مجالس عروسی اغلب از این ترفند استفاده می کنند تا ظاهری یکسان داشته باشند، پس اگر می خواهید به سراغ گزینه آسان و چالش برانگیز بروید. اگر نمی توانید روش های دیگری را انتخاب کنید، می توانید هر دو از یک لایه استفاده کنید، زیرا در این صورت ظاهری مرتب و هماهنگ و همچنین ثابت خواهد داشت.

یک کت است

یک کت است

مانتوهایی را در رنگ های مکمل انتخاب کنید. از چرخه رنگ استفاده کنید

یکی از راه های بسیار جذاب و زیبا برای پوشیدن ست دونفره این است که لباس های خود را از طریق رنگ ترکیب کنید، البته در مورد پوشیدن دقیقاً همان رنگ و مدل گزینه قبلی نیست، بلکه در مورد رنگ های مکمل و با استفاده از هارمونی با هم داشته باشند تا استایلی جذاب تر و متفاوت تر داشته باشند. برای درک بهتر این مدل مثال می زنیم، تصور کنید یک کت آبی زغالی برای خود انتخاب کرده اید اما دوستتان این رنگ کت را ندارد اما می خواهد با شما لباس بپوشد، در این صورت پیشنهاد می کنیم انتخاب یک کت زارا سبز برای او. زیرا این دو مانتو از رنگ های مکمل و هماهنگ انتخاب شده اند و در کنار هم می توانند ترکیب جذابی را برای شما ایجاد کنند.

یک کت است

یک کت است

مانتوهای مشابه بپوشید؛ از همان مدل و سبک استفاده کنید.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از روش های ترکیب لباس، پوشیدن لباس های شیک و شیک است. در این سبک میکس ممکن است رنگ هایی که برای لباس و مانتو انتخاب می کنید کاملاً متفاوت باشد اما لباس ها یک مدل هستند البته ممکن است حتی یک مدل نباشند و فقط از یک سبک انتخاب شده باشند. به عنوان مثال اگر دوست شما مانتو انتخاب کرده و در نهایت استایل کلاسیک خواهد داشت، برای تثبیت استایل خود نیز باید استایل کلاسیک و موارد مشابه بپوشید.

یک کت است

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.