افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

پوتین: در پیروزی روسیه شکی نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 258958
پوتین: در پیروزی روسیه شکی نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه «روز پیروزی» در میدان سرخ مسکو ضمن محکومیت تلاش های اوکراین و متحدان غربی آن برای تحریف تاریخ و آغاز جنگ های منطقه ای، اظهار داشت: شکی نیست که روسیه در جنگ با اوکراین پیروز نخواهد شد. پوتین تاکید […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه «روز پیروزی» در میدان سرخ مسکو ضمن محکومیت تلاش های اوکراین و متحدان غربی آن برای تحریف تاریخ و آغاز جنگ های منطقه ای، اظهار داشت: شکی نیست که روسیه در جنگ با اوکراین پیروز نخواهد شد.

پوتین تاکید کرد: امروز می بینیم که تلاش می کنند واقعیت جنگ جهانی دوم را تحریف کنند. این حقیقت مانعی بر سر راه کسانی است که عادت دارند سیاست استعماری خود را بر ریاکاری و دروغ بنا کنند.

وی تصریح کرد: نفرت و انتقام، سوء استفاده از تاریخ و تلاش برای توجیه پیروان فعلی نازی بخشی از سیاست کلی سیاستمداران غربی مبنی بر آغاز جنگ های منطقه ای است.

پوتین افزود: ما «روز پیروزی» را در بحبوحه عملیات ویژه نظامی جشن می گیریم. ما یاد غیرنظامیانی را که در بمباران و حملات تروریستی وحشیانه نئونازی جان خود را از دست دادند و همچنین برادران خود را که در جنگ عادلانه علیه نئونازیسم جان باختند، گرامی می داریم.

وی افزود: روسیه هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از جنگ جهانی انجام خواهد داد، اما در عین حال اجازه نمی‌دهیم کسی ما را تهدید کند. نیروهای استراتژیک ما همیشه هوشیار هستند. روز پیروزی همه نسل ها را متحد می کند. ما با تکیه بر سنت دیرینه خود به جلو حرکت می کنیم و مطمئن هستیم که با هم به آینده ای آزاد و امن برای روسیه و مردم متحدمان دست خواهیم یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.