افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

سرلاک تا 1 سپتامبر مجوز بازی دارد!

  • کد خبر : 25884

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید پرسپولیس باید هر 6 ماه یک بار بازیکنی مانند میلاد سرلک را معافیت موقت از سربازی بگیرد. فرشید طاهری رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره وضعیت بازیکنان مشمول خدمت گفت: سازمان سربازی دستور کمک به بازیکنان لیگ برتری و ملی پوشان را داده است. […]

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید پرسپولیس باید هر 6 ماه یک بار بازیکنی مانند میلاد سرلک را معافیت موقت از سربازی بگیرد.

فرشید طاهری رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره وضعیت بازیکنان مشمول خدمت گفت: سازمان سربازی دستور کمک به بازیکنان لیگ برتری و ملی پوشان را داده است. بازیکنان لیگ برتری می توانند تا سن 28 سالگی به این ترتیب کار کنند. زمانی که بازیکن کارت انتقال دریافت می کند، باشگاه لیگ برتری باید طبق روال هر شش ماه یک بار این کارت را تمدید کند. برای بازیکن تیم ملی این محدودیت سنی تا 30 سال است.

وی درباره وضعیت سربازی میلاد سرلک گفت: طبق آخرین مدارک وی تا 10 شهریور کارت اعزام دارد اما پس از این تاریخ باید مجوز جدید به ما ارائه کند.

طاهری درباره ثبت قرارداد باشگاه هایی که بدهی دارند، گفت: این بدهی ها نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر است و فکر می کنم هرکسی بتواند قرارداد خود را ثبت کند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ با اشاره به عواقب عدم رعایت سقف بودجه توسط باشگاه ها گفت: کمیته انضباطی روال جدیدی را تصویب کرد که در صورت دریافت پول اضافی از سقف قرارداد بر اساس ماده 61 آئین نامه انضباطی هر دو بازیکن بازیکن و باشگاه محروم هستند هم فدراسیون و هم باشگاه شاکی این موضوع را پیگیری می کنند تا بازیکن مورد نظر تحریم شود.

سرلک که بالای 28 سال سن دارد تنها یک راه برای ماندن در پرسپولیس و نپیوستن به تیم نظامی در فصل آینده دارد و آن دعوت به تیم ملی فوتبال است.

اگر امیر قلعه نویی این بازیکن را در لیست ملی پوشان قرار دهد، سرلک می تواند فصل آینده در پرسپولیس بازی کند.

سرلک در تاریخ 10 شهریور کارت دفتر دارد اما از آنجایی که در مسابقات کافا شرکت نکرد، کادرفنی این تیم برای تمدید باید نام او را در لیست اردوی جدیدی که از اواسط شهریور ماه آغاز می شود، درج کند. معافیت شما از خدمت

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)