افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

رئیس جمهور وارد قم شد/ آغاز دور دوم سفر استانی به مبدأ انقلاب – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 258411
رئیس جمهور وارد قم شد/ آغاز دور دوم سفر استانی به مبدأ انقلاب – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگار بیشترحجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش برای دومین دور سفر استانی خود وارد شهر مقدس قم شد. رئیس جمهور در بدو ورود به شهر مقدس قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را زیارت کرد. حجت الاسلام رئیسی سپس بر سر قبور علما […]

گزارش کردن خبرنگار بیشترحجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش برای دومین دور سفر استانی خود وارد شهر مقدس قم شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به شهر مقدس قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را زیارت کرد.

حجت الاسلام رئیسی سپس بر سر قبور علما و مراجع فقید مدفون در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

مردم حاضر در حرم مطهر بانوی کرامت که از این زیارت غافلگیر شده بودند به سمت رئیس جمهور رفتند و با وی احوالپرسی کردند.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، عباس علی آبادی وزیر صنعت … معدن و تجارت و داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دور دوم سفر رئیس جمهور حضور دارند.

رئیس جمهور در اولین برنامه خود پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و مشاغل استان قم را افتتاح می کند و در برنامه بعدی پروژه های بزرگراه و شهرسازی استان قم را افتتاح می کند.

پذیرایی مردمی رئیس جمهور ساعت 10 صبح از میدان روح الله به سمت خیابان ارم و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر گرفته شده است.

در ادامه حجت الاسلام رئیسی در تالار امام رضا (علیه السلام)، حرم مطهر بانوی کرامت و در آستانه ولادت این بانوی بزرگوار با مردم قم دیدار خواهد کرد. اسلام و برای آنها سخنرانی کنید.

از دیگر برنامه ها می توان به حضور طلاب، اساتید و اعضای هیئت علمی حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری استان قم برای بررسی مصوبات دور اول سفر و تصویب مصوبات جدید اشاره کرد. . رئیس جمهور در دور دوم سفر به شهر مقدس قم.

حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیدار با دانشگاهیان و مراجع عظام از دیگر برنامه های رئیس جمهور در دومین روز سفر به استان قم است.

گفتنی است برخی از اعضای کابینه سیزدهم به نواحی و شهرهای مختلف استان قم سفر خواهند کرد و مشکلات و مسائل مردم این مناطق را از نزدیک بررسی خواهند کرد.

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در 30 دستگاه اجرایی استان قم از روز چهارشنبه با حضور معاونان وزیر و نمایندگان کل اختیاری این وزارتخانه ها تاسیس شده و ظرف سه روز آماده دریافت درخواست های مردم هستند.

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات مردمی الکترونیک دولت در استان قم از روز چهارشنبه هفته جاری با حضور 600 کارشناس آغاز به کار کرد و تا جمعه هفته جاری از طریق شماره تماس 111 و سایت www. .111.ir.

رئیس جمهور در نخستین دور سفرهای استانی ۱۸ دی ماه ساعت ۱۴ سفری دو روزه به قم داشت.

دور اول سفر رئیس جمهور به استان قم 148 مصوبه بود که 34 مصوبه به طور کامل اجرا شده، 98 مصوبه در مرحله اجراست و 16 مصوبه دیگر به دلایل مختلف از جمله زیرساخت ها و مسائل قانونی اجرایی نشده است. مشکلاتی که تصمیم نهایی در این سفر گرفته خواهد شد.

بر اساس آخرین اعلام استاندار قم 64 درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان قم اجرایی شده است و در دور دوم سفر رئیس جمهور به قم 6 میلیارد اعتبار اختصاص می یابد. . به مصوبات نهایی واگذار خواهد شد.

گفته شده است که هدف اصلی از سفر دوم رئیس جمهور به استان قم، پیگیری ویژه دستورات قبلی، مسائل مسکن و فرهنگی و همچنین تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و مصوبات ناتمام در دور اول خواهد بود. . پس از این سفر که قرار است عملیات اجرایی آغاز شود و دو ابر پروژه نیمه تمام در استان قم شامل مونوریل و فرودگاه قم به اتمام برسد، باید دستورات لازم صادر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.