افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

یک کت صورتی بپوشید، اما نه هر صورتی. عروسکی و تجربه جذاب تابستانی با باربی صورتی

  • کد خبر : 25839
یک کت صورتی بپوشید، اما نه هر صورتی.  عروسکی و تجربه جذاب تابستانی با باربی صورتی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که استایل های تابستانی نیاز به رنگ های تابستانی دارند پس قبل از انتخاب مانتو بهتر است رنگ های ترند تابستان 1402 را بشناسید البته ست لباس مناسب می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. پس علاوه بر طرح و مدل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که استایل های تابستانی نیاز به رنگ های تابستانی دارند پس قبل از انتخاب مانتو بهتر است رنگ های ترند تابستان 1402 را بشناسید البته ست لباس مناسب می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. پس علاوه بر طرح و مدل لباس، توجه به رنگ یکی از نکات ضروری برای خوش تیپ بودن است که باید به آن توجه کنید. از آنجایی که مانتو یکی از آسترهای اصلی لباس زنانه است، بهتر است لباس ها را بر همین اساس ترکیب کنید. اگر کت صورتی دارید و می خواهید با آن استایل خوبی داشته باشید، به شما می گوییم چه رنگ هایی را می توانید با کت صورتی خود ترکیب کنید. خب حالا که بحث هماهنگی مانتو صورتی پیش اومده خوبه بدونیم یکی از ترندهای داغ تابستان امسال کت صورتی باربی یا همون عروسک هست. بنابراین، اگر به دنبال ظاهری شبیه به عروسک باربی هستید، یک کت عروسکی صورتی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، به شرطی که ترفندهایی برای هماهنگی با این رنگ جذاب را بدانید.

البته رنگ هایی که کت صورتی خود را با آن ست می کنید تا حدی به سلیقه شما و مهمتر از آن رنگ پوست شما بستگی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از تیپ های تابستانی خاص با کت صورتی باربی را داشته باشیم.

شنل صورتی و آبی زغالی؛ معجزه رنگ های زنده در کنار هم

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما آبی زغالی در کنار کت صورتی ترکیبی زیبا و پرانرژی را برای شما ایجاد می کند. آبی یکی از رنگ‌هایی است که طیف‌های مختلف آن از روشن تا تیره و سرمه‌ای با صورتی هماهنگ است، بنابراین می‌توان گفت که هر آبی می‌تواند برای ست کردن با کت صورتی مناسب باشد. البته هنگام ترکیب این دو رنگ دقت کنید که رنگ آبی زغالی با پوست شما همخوانی داشته باشد زیرا شال یکی از تاثیرگذارترین اکسسوری های استایل است که به دلیل قرار گرفتن در کناره می تواند تاثیر زیادی در ظاهر شما داشته باشد. . چهره چهره شما نیز آن را خواهد داشت.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

صورتی تک رنگ؛ تابستان خوب و دوست داشتنی داشته باشید.

صورتی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم هاست، مخصوصا خانم های جوان علاقه زیادی به مانتوهای صورتی دارند. پس اگر شما هم از طرفداران این رنگ زیبا هستید، بهتر است برای تابستان امسال یک مانتو باربی صورتی انتخاب کنید و با طیف های دیگر این رنگ برای لباس های مکمل به خودتان کمک کنید. برای مثال می توانید شلوار سرخابی را متناسب با این کت انتخاب کنید یا با شال ها و اکسسوری های صورتی پاستلی به خودتان کمک کنید. البته برای انتخاب طیف های دیگر از استایل تک رنگ صورتی خود، توجه داشته باشید که چه نوع مهمانی یا موقعیتی را تدارک می بینید، زیرا برخی از صورتی ها تن های لوکس تری دارند و برخی دیگر تم غیر رسمی تری دارند.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

روپوش صورتی و سفید؛ کلاسیک یا کژوال نیست، با همه سبک ها کار می کند

یکی از رنگ هایی که در همه سبک ها قابل استفاده است و به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب می شود رنگ سفید است. رنگ سفید یکی از رنگ های کم خطر و مناسب برای ترکیب با کت صورتی است. به خصوص اگر رنگ مانتو شما صورتی کم رنگ و باربی است، می توانید با ست کردن آن با یک شلوار یا یک شال سفید ظاهری شیک داشته باشید. البته اگر نمی خواهید شبیه تازه دامادها شوید، بهتر است در ست کرن سفید به سبک رسمی دقت بیشتری داشته باشید. مثلا کفش های پاشنه بلند سفید اصلا گزینه مناسبی نیستند پس سعی کنید از این رنگ در کیف و کفش استفاده نکنید و استفاده از آن را به شال و شلوار محدود کنید.

مانتو صورتی باربی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.