افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

محمد: زاهدی جای آل کثیر را می گیرد

  • کد خبر : 25797

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده تیمش برای قهرمانی آماده و ساخته شده است. علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، با اشاره به اینکه پرسپولیس برای حضور قدرتمند در رقابت های این فصل مشکلی ندارد، اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس مهره های تاثیرگذار خود را برای سال آینده […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده تیمش برای قهرمانی آماده و ساخته شده است.

علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، با اشاره به اینکه پرسپولیس برای حضور قدرتمند در رقابت های این فصل مشکلی ندارد، اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس مهره های تاثیرگذار خود را برای سال آینده حفظ کرده و کار بزرگی انجام داده است. شرایط پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تا اینجای کار خوب بوده و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. ضمن اینکه باید علاوه بر بستن یک تیم بسیار باتجربه، 4-5 بازیکن خوب و جوان را جذب کنند تا در سال های آینده با قدرت هر چه بیشتر از عنوان خود دفاع کنند.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن باتجربه از پرسپولیس گفت: با وجود اینکه عیسی آل کثیر از پرسپولیس رفت اما بازیکن ارزشمندی مانند شهاب زاهدی در پست فوروارد جذب شد. او فوتبالیست خوبی است و می تواند شرایط ایده آل و عادی خود را در پرسپولیس بازگرداند. همچنین اگر باشگاه سعید عزت اللهی را بگیرد می تواند به لیگ قهرمانان امیدوارتر باشد.

* پرسپولیس در 8 سال اخیر کمتر تغییر کرده است

کارشناس فوتبال در خصوص دربی هفته پنجم لیگ برتر تصریح کرد: در هفته پنجم همه بازیکنان در تاکتیک های تیم خود مستقر شده اند و هماهنگی لازم را به دست آورده اند. آنها همچنین در شرایط بدنی ایده آلی هستند.

محمد با اشاره به اینکه پرسپولیس بار دیگر از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع خواهد کرد، گفت: پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده تیمش برای قهرمانی آماده و ساخته شده است. در نتیجه در 8 سال گذشته با کوچکترین تغییری جلو می رود و افراد خیلی سریع با یکدیگر هماهنگ شده اند. چون بازیکنان چند سالی است که کنار هم هستند و امسال هم این هماهنگی در تیم وجود دارد. به همین دلیل پرسپولیس امسال این شانس را دارد که از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مهم ترین حرکت فوتبال ایران مربوط به علیرضا بیرانوند بود که ممکن بود اتفاق بدی برای او بیفتد و او از پرسپولیس جدا شد. خدا را شکر علیرضا در پرسپولیس ماند و قراردادش را تمدید کرد.

محمد در پاسخ به این سوال که چرا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد، اظهار داشت: برای افزایش مبلغ قراردادش قراردادش را فسخ کرد. باید به او حق بدهیم چون خدای ناکرده امسال شاید آخرین سال فوتبالی او باشد و دوران حرفه ای او به پایان برسد. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است و هر روز یک فوتبالیست روز متفاوتی با روزهای قبل دارد، می تواند روز خوب یا بد باشد. بازیکنان باید خود و خانواده خود را برای 30 تا 40 سال آینده با این قراردادها بیمه کنند.

*تا چند سال آینده تیم های ایرانی در آسیا حرفی برای گفتن نخواهند داشت

وی با بیان اینکه کار باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است خاطرنشان کرد: عربستان نقل و انتقالات شگفت انگیز و نجومی در فوتبال جهان انجام داده است و در سال های آینده تیم های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نخواهند داشت. عربستان پیشرفت چشمگیری داشته و بهترین بازیکنان جهان را به تیم های خود می آورد. آنها علاوه بر جذب بازیکنان تاثیرگذار، امکانات و تجهیزات ایده آل و مناسبی را برای لیگ خود فراهم کرده اند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)