افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

درویش: باشگاه سپاهان پشت گرمی دارد و در فدراسیون قدرت دارد/ برنامه ای برای جابه جایی محل برگزاری آخرین دیدار استقلال دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 257945
درویش: باشگاه سپاهان پشت گرمی دارد و در فدراسیون قدرت دارد/ برنامه ای برای جابه جایی محل برگزاری آخرین دیدار استقلال دارد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینها (سپاهانی ها) کمر گرمی داشتند و می دانستند که هیچ کس با آنها کاری ندارد. رضا درویش در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: ما به تیم خود اعتماد داریم. در هفته 21 به بچه ها گفتم اگر بازی هایمان را ببریم […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینها (سپاهانی ها) کمر گرمی داشتند و می دانستند که هیچ کس با آنها کاری ندارد.

رضا درویش در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: ما به تیم خود اعتماد داریم. در هفته 21 به بچه ها گفتم اگر بازی هایمان را ببریم قهرمان می شویم. الان هم می گویم اگر چهار بازی آینده را ببریم انشالله قهرمان می شویم.

وی درباره اینکه شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با آرونوف برای تمدید قرارداد و در صورت صحت این موضوع وجود دارد، تصریح کرد: با آرونوف قرارداد داریم. اینها صحبت های فضای مجازی است. هر بازیکنی که جذب کردیم بر اساس مهارت‌هایشان بود. آرونوف نیز توانست مهارت های خود را به خوبی نشان دهد. شاید یکی از دلایلش این باشد که همبازی های خوبی دارد و نمایشش را زیباتر کرده است. انصافاً او 100 درصد توانش را می دهد. قبلاً دیدید که در یک بازی چند خطا روی آرونوف انجام شد، اما خوشبختانه او رفتاری مثال زدنی دارد و تسلیم نمی شود.

درویش یادآور شد: خارجی های ما منحصر به فرد هستند. وحدت حنانوف اگرچه زیاد بازی نمی کند اما همیشه هر بار که به میدان می رود سرش را جلوی توپ می گیرد. گلسیانی هم با وجود مصدومیت تمام تلاشش را می کند. عبدالکریم حسن از بازی دوم چند فصلی است که با این تیم بازی می کند، البته نیم فصلی از آن گذشته است. جو تیم بسیار خوب و معنوی است و همه احساس دوستانه می کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم برای دیدار با سپاهان و جریمه پرسپولیس و جشن بازی برگشت فصل آینده در حضور هواداران بانو گفت: این شاعر گفت: برائت در دادگاه گناه کوچکی نیست. از عشق، یوسف از دامان پاکش حبس می شود». نمی دانم گناه ما چیست؟ کمیته انضباطی قابل احترام است و کمتر مدیری مثل آقای حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی) را در گذشته دیده ام. در قدرت و سلامت او شکی نیست و گاهی می گویم نمی دانم چطور در فوتبال ما ادامه می دهد، چون مربی ای مثل حسن زاده را دو سه برابر در فوتبال نداریم. اما این اقدامات ریشه در زمانی دارد که این تخلفات توسط تیم ها صورت می گرفت و هیچ برخوردی صورت نمی گرفت و به دلیل ارتباط پشت صحنه آنها، این تخلفات نادیده گرفته می شد. اگر آن روز که آب را آلوده کردند، چشم هوادار کور شد و شیشه اتوبوس را شکستند، این اتفاق افتاده بود، امروز اجازه ورود به خانه حریف را نداشتند. ضربه زدن به حریف

درویش ادامه داد: ببینید از دقیقه 20 تا 30 گروهی از هواداران شروع به توهین به بانوان پرسپولیس کردند. من فیلم شما را در تلویزیون دیدم. حیف که اون آدمی که من نمیتونم اسمش رو انسان بذارم از اون الفاظ رکیک استفاده کرد. این موارد به این دلیل است که می دانند مشکلی پیش نمی آید. جالب است که یکی از مسئولان آن تیم این انسان نما را «خیلی نجیب» خطاب کرده است! باید فاتحه جامعه ای را خواند که این بزرگوار را دارد. در این شرایط خود شما یک حدیث مفصل از این مجموعه خواندید! اولین آجر معمار کج به دیوار کج بالا می رود.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: آنها پشت گرمی داشتند و می دانستند هیچ کس با آنها کاری ندارد و این کارها را انجام دادند و می کنند. وگرنه این چیه آیا اینجا استادیوم سانتیاگو برنابئو است، اگر کسی را محکوم کنیم نمی تواند وارد ورزشگاه شود؟ کسی میتونه کنترل کنه؟ فقط با یک بلیط وارد شوید. تمسخر افکار عمومی بد است. انشاالله روزی این چیزها از فوتبال محو شود تا همه اهداف فوتبال باشد نه اهداف دیگر.

فیلمی از توهین ظاهری مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال به پرسپولیس منتشر شده است. وی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: صحبت درباره این موضوع منطقی نیست. به قول معروف کار می کردم که پسرم یک شب بیرون نماند، اما وقتی رفت، چه یک شب باشد چه هزار شب. وقتی این چیزها تداوم دارند، ریشه در جای دیگری دارند. ریشه باید حل شود وگرنه با دارو به جایی نمی رسیم.

درویش ادامه داد: دو روز پیش از سوی یکی از سپاهان ها پیامکی برایم ارسال شد که او هم حرف های نامربوطی زد. ببینید، آنها اعتماد به نفس دارند و می دانند که از حمایت قوی برخوردارند. از آنجایی که شش بازیکنش محروم شدند، یک قدرتی در فدراسیون گفت نه! چهار امتیاز کافی است! خوشبختانه در همان زمان مصاحبه کردم و گفتم بعد از محرومیت ما را هم محروم می کنند و در نهایت همه ما را با هم می بخشند. خدا روزی داد و همین را گفته بود و من خجالت نمی کشیدم!

وی در خصوص دیدار با هواداران و اینکه سهیل مهدی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس برای این دیدار درخواستی برای تغییر ورزشگاه ندارد و حضور تماشاگران، گفت: دیروز نامه نوشتیم. امروز با سهیل مهدی صحبت کردم و به او گفتم اگر بگویم بازی با هواداران است، با تماشاگران بازی می کنی؟ گفت نه، گفتم پرسپولیس اصلا نباید تکلیف را مشخص کند و نهاد دیگری تصمیم می گیرد که بازی با تماشاگر برگزار شود یا خیر. این را هم به شما بگویم که الان شروع کردند به زمزمه کردن که بازی آخر رقیب ما را که در همان زمان است به جای دیگری منتقل کنید! برنامه های آنها آنقدر مفصل است که مشخص است می خواهند چه کار کنند. گاهی می گویم «یدالله فوق ایدیهم» را فراموش می کنیم، دست خدا بر همه دست است!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)