افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

آشوبی: ضعف پرسپولیس بعد از گل عقب می ماند/ محکوم به شکست هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 257709
آشوبی: ضعف پرسپولیس بعد از گل عقب می ماند/ محکوم به شکست هواداران هستیم – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال بابیان اینکه پرسپولیسی ها در بازی های خود ضعف بزرگی دارند، گفت: وقتی پرسپولیس رو به جلو بازی می کند و گل می زند به سرعت دفاعی می شود و این نقطه ضعف سرخ هاست. تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود، دوشنبه 27 اردیبهشت […]

کارشناس فوتبال بابیان اینکه پرسپولیسی ها در بازی های خود ضعف بزرگی دارند، گفت: وقتی پرسپولیس رو به جلو بازی می کند و گل می زند به سرعت دفاعی می شود و این نقطه ضعف سرخ هاست.

تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود، دوشنبه 27 اردیبهشت ماه موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم برود و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. قرمزها باید در هفته 27 با هواداران روبرو شوند و باید در این بازی خارج از خانه پیروز شوند تا امید خود را برای پیروزی در فصل 23 حفظ کنند.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار با نساجی گفت: بازیکنان پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کردند و «عثمر» در تمرین بازیکنان خیلی خوب عمل کرد. به نظر من اگر بازیکنان می توانستند به همان عملکرد ابتدایی بازی ادامه دهند، قطعا پرسپولیس برای برد مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: اخراج سروش رفیعی کار را برای پرسپولیس سخت کرد و باید به این نکته اشاره کنم که وقتی پرسپولیس از حریف جلو می زند بازیکنان این تیم معکوس بازی می کنند و این باعث می شود حریف خیلی زود دروازه این تیم را باز کند. پیروزی مقابل نساجی و همچنین در قائم شهر با توجه به جو ورزشگاه و حضور پرشور هواداران مازندرانی کار بسیار سختی است و به نظر من پرسپولیسی ها عملکرد خوبی داشتند به خصوص اینکه توانستند گل دوم را بزنند و پیروز شوند. . بازی پس از کاهش به 10 بازیکن.

آشوبی در خصوص تعویض های اسمار در این دیدار گفت: به نظرم همه بازیکنانی که در پرسپولیس بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. یکی از تعویض های خوب اسمار سینا اصدبیگی بود که با ورود به زمین، در میانه میدان پرسپولیس مالکیت توپ بیشتری را در اختیار داشت و خیلی زود برخلاف بازی با آلومینیوم به آستون آرونوف در گل دوم تیمش کمک کرد. که البته در آن بازی هم اتفاق افتاد. نمی شود همه تقصیرها را گردن اسمار انداخت، او در این بازی تعویض های معقولی انجام داد که به نفع پرسپولیس بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده این تیم و هواداران گفت: از زمانی که مسعود شجاعی به جمع هواداران پیوست این تیم نتایج بهتری کسب کرده و بازیکنان این تیم فوتبال خود را به نمایش گذاشته اند. البته در هفته های اخیر هیچ مسابقه ای را نباید آسان تلقی کرد و این دیدار نیز مانند سایر دیدارها حساس و مهم خواهد بود. پرسپولیس محکوم به برد است و نباید امتیاز از دست بدهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)