افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
3

تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب گرفت

  • کد خبر : 257687
تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب گرفت

گزارش کردن بازار جعفر قزوینیان در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان با اشاره به راهداری و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه هر هفته این نشست با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تامین زیرساخت‌های مسکن ملی برگزار می‌شود، گفت: پروژه های حرکتی در اداره کل راه و شهرسازی استان […]

گزارش کردن بازار جعفر قزوینیان در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان با اشاره به راهداری و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه هر هفته این نشست با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تامین زیرساخت‌های مسکن ملی برگزار می‌شود، گفت: پروژه های حرکتی در اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می شود، گفت: تامین زیرساخت در واحدهای مسکونی با تاکید استاندار قابل تحویل است و در اولویت اداره راه و شهرسازی است. توسعه از استان. .

وی لزوم عرضه سریع انشعابات توسط شرکت های خدمات رسان در طرح های نهضت ملی مسکن را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت ها تسریع می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با تاکید بر اینکه برای پروژه های قابل تحویل باید هر چه سریعتر زیرساخت ها فراهم شود، گفت: انتظار می رود مدیران شرکت های خدمات رسانی برای اجرای این طرح عظیم ملی با این اداره کل حمایت لازم را داشته باشند. راه و شهرسازی استان تا خیلی زود شاهد خانه نشینی متقاضیان باشیم.

در ادامه واسط طرح های نهضت ملی مسکن شرق زنجان بر لزوم همکاری جدی و مطلوب متقاضیان نهضت ملی مسکن در خصوص سپرده گذاری در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: برای تسریع در پروژه ها از متقاضیان تقاضا می شود که دپوزیتوس دارایی لازم را داشته باشد. حمایت کردن.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع طرح های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع وجوه متقاضیان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.