افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هوش مصنوعی جایگزین انسان ها در موقعیت های پایین تر خواهد شد

  • کد خبر : 257677
هوش مصنوعی جایگزین انسان ها در موقعیت های پایین تر خواهد شد

به گزارش بازار، علیرضا مهیار; مدیرکل شرکت ملی فناوری اطلاعات (آکادینو) در مراسم افتتاحیه آکادمی شرکت ملی فناوری اطلاعات (آکادینو) گفت: طبق آماری که استخراج کرده ایم، حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در بخش فین تک مالی مشغول به کار هستند و این تعداد نفر فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به ظرفیت […]

به گزارش بازار، علیرضا مهیار; مدیرکل شرکت ملی فناوری اطلاعات (آکادینو) در مراسم افتتاحیه آکادمی شرکت ملی فناوری اطلاعات (آکادینو) گفت: طبق آماری که استخراج کرده ایم، حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در بخش فین تک مالی مشغول به کار هستند و این تعداد نفر فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به ظرفیت سیستم

وی افزود: هوش مصنوعی برای جایگزینی انسان در پست های پایین ایجاد شد و محاسبات نیز در این راستا پیشرفت کرده است، به گونه ای که محاسبات با 3400 متخصص خود و همچنین با توجه به خروجی نخبگان به عنوان فروشنده عمل کرده است. این آکادمی می تواند به آموزش و جذب نیرو بپردازد.

مدیر کل جامعه ملی انفورماتیک تاکید کرد: با سایر دانشگاه ها نیز همکاری داشته ایم و به لطف همکاری هایی که با دانشگاه های مختلف داریم، بیش از هزار نفر متخصص شناسایی شده اند که آینده درخشانی را در زمینه اشتغال نخبگان به ما نوید می دهد. نظام بانکی کشور نیز مانند فناوری، پرداخت، امنیت، هوش دیجیتال و … را خواهیم داشت و روند جذب و بکارگیری این نیروها را با قوت پیش خواهیم برد.

ماهیار ادامه داد: در شرایطی که متخصصان به فکر مهاجرت هستند، آکادمی گروه ملی کامپیوتر امکان شناسایی، جذب و استخدام را ارائه می دهد.

جذب نخبگان یک ماموریت ملی فناوری اطلاعات است
نستر حق جو; مدیر آکادمی شرکت ملی کامپیوتر در مراسم افتتاحیه آکادمی این شرکت (آکادینو) گفت: تحولات فناوری در دنیا رخ داده است و نیاز به نیروی انسانی قوی برای همراهی این تغییرات داریم و در آکادمی یک مفهوم را دنبال می کنیم. به نام یادگیری مادام العمر و این موضوع را با هوش مصنوعی پیش می بریم.

وی افزود: برای ورود به دانشگاه و برگزاری دوره کارورزی برنامه خواهیم داشت تا دانشجو بتواند آینده خود را برای توسعه اقتصاد ترسیم کند و اکوسیستم کشور را زنده نگه دارد و از خروج نخبگان از کشور جلوگیری کند.

مدیرعامل آکادمی شرکت ملی کامپیوتر تاکید کرد: این شرکت یکی از رسالت های خود را جذب نخبگان به سمت خود می داند، به طوری که نیروی انسانی متعهد به سازمان است، می خواهیم بستری ایجاد کنیم تا مردم تجربیات خود را بازنشر کنند. در این آکادمی شتاب دهنده باشد.

دستاوردهای خوب نظام بانکی از نظر مشتریان و خدمات
علی دیوان دری; مدیرعامل سابق بانک های ملت و پارسیان گفت: مایه مباهات است که نظام بانکی در شرایط بسیار سختی به موفقیت های بزرگی در عرصه های مختلف دست یافته است و بی شک تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته است. بخشی از محدودیت های ما بین المللی است که از گذشته وجود داشته و تا امروز ادامه دارد. با این حال، سیستم بانکی به ویژه در بخش خدمات و خدمات به مشتریان، که در آن از کشورهای پیشرو هستیم، دستاوردهای بسیاری داشته است.

مدیرعامل اسبق بانک ملت گفت: به عنوان مثال بسیاری از افراد می توانند با تلفن همراه خود بانک کنند و ما در این بخش با کمک کارشناسان پیشرو هستیم. با وجود همه محدودیت ها، رشد، پیشرفت و دستاوردهای بزرگی حاصل شده است و در واقع فناوری های جدید و نوظهور باید جایگزین نسل قبلی شوند.

دیوان دری تاکید کرد: همچنین به مهارت، تجربه و توانبخشی بیشتری نیاز داریم تا نسل جدید مسئولیت های بزرگی را بر عهده بگیرد که شرکت ملی کامپیوتر این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.