افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 257501
مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهید محمود شهبازی برگزار می شود. و علیرضا شمسی پور. وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می […]

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهید محمود شهبازی برگزار می شود. و علیرضا شمسی پور.

وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه نفرات برتر در هر رده سنی برای اعزام به مسابقات کشوری اولویت دارند، گفت: در سال 1403 تمرکز هیئت بر پرورش قهرمان و درخشش در مسابقات کشوری است.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم قهرمانان خوبی در عرصه های مختلف ملی از استان همدان پرورش دهیم. بدون شک ما استعدادهای بسیار درخشانی داریم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال مسابقات مختلف درون استانی را برگزار خواهیم کرد، گفت: بدون شک قرار گرفتن در فضای رقابتی و رقابتی می تواند به رشد قهرمانان ما کمک کند.

رئیس کمیته اسکواش استان همدان تصریح کرد: همچنین تلاش می کنیم مسابقات استانی چند جانبه را در دستور کار داشته باشیم و اسکواش بازان خود را به تمامی مسابقات کشور اعزام کنیم.

ربانی مهر با اشاره به رشد چشمگیر خانواده اسکواش در استان همدان گفت: روزی روزگاری رسیدن به تعداد اسکواش بازان همدان سخت بود اما امروز شاهد رشد چشمگیر ورزش های بیمه شده استان همدان هستیم. اسکواش. هیئت مدیره.

وی افزود: این استقبال به گونه ای بوده است که برای تامین فضای تمرینی با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با تکمیل این سه مورد کوتاه کدو حلوایی بین المللی همدان شاید پاسخی به هجوم علاقه مندان باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.